کد خبر : 1808261 | 13 بهمن 1400 ساعت 13:28 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

رمزی: دوران سختی بود اما حس بدی به یووه ندارم

آرون رمزی، ستاره جدید رنجرز، می‌گوید روزهای سختی را در یوونتوس سپری کرده اما بدون مشکل از آنها جدا شده است.

رمزی: دوران سختی بود اما حس بدی به یووه ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رمزی که در چند فصل اخیر عملکرد خوبی را در ترکیب یوونتوس به نمایش نگذاشته بود در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به رنجرز پیوست.

مدیران بیانکونری در هفته‌های اخیر در تلاش بودند که باشگاه جدیدی را برای این بازیکن پیدا کنند که یکی از بیشترین دستمزدها را هم در تورین دریافت می‌کرد.

رمزی در نهایت با امضای قراردادی به صورت قرضی و تا پایان فصل به رنجرز پیوست. بند خرید شش میلیون یورویی نیز در این قرارداد وجود دارد.

این بازیکن 31 ساله پس از ترک تورین به اسکای اسپورت بریتانیا گفت:« من چند مکالمه با سرمربی تیم در طول چند روز گذشته داشتم. از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. در ابتدا کمی عصبی و نگران بودم که شرایط درست پیش نرود اما حالا بسیار خوشحالیم که توانستیم به توافق برسیم.»

 

1598694

 

رمزی درباره شرایط سختی که در یوونتوس پشت سر گذاشت اظهار داشت:« این کمی برای من چالش برانگیز بود. می‌خواستم بازی کنم و در طول دوران فوتبالم در دیدارهای بسیاری حضور داشتم اما چند فصل اخیر کمی برایم دشوار بود. اما حالا گذشته و من به دنبال این هستم که چالش جدیدی را  تجربه کنم.»

این ملی‌پوش ولزی درباره نحوه جدایی‌اش از یووه نیز اضافه کرد:« هیچ احساس بدی ندارم که از این تیم جدا شدم. روی همه چیز به توافق رسیدیم و توانستیم همه چیز را خیلی خوب پیش ببریم. من فقط می‌توانم از همه برای دورانی که در این تیم بودم تشکر کنم اما حالا زمان تمرکز کردن روی رنجرز است. امیدوارم بتوانم دوباره نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم.»

دیدگاه‌ها