کد خبر : 1806745 | 06 بهمن 1400 ساعت 10:17 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

رمزی تهدید شد: یا می‌روی یا سکونشین می‌شوی!

باشگاه یوونتوس به آرون رمزی، هافبک ولزی، هشدار داده که اگر از این تیم جدا نشود باید تا پایان فصل سکونشین باشد.

رمزی تهدید شد: یا می‌روی یا سکونشین می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، رمزی تا ژوئن 2023 با یوونتوس قرارداد دارد اما مکس آلگری تصمیمی برای استفاده از این بازیکن ندارد و او جایی در برنامه‌های این مربی ایتالیایی پیدا نکرده است.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری پیشنهاداتی برای خرید این بازیکن ارائه کردند اما او حاضر نشده به تیم‌هایی چون نیوکاسل، کریستال پالاس و برنلی بپیوندد و پیشنهاد این باشگاه‌ها  را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رد کرده است.

ایل بیانکونرو اعلام کرده که یوونتوس چنان از این شرایط پیش آمده ناراحت و عصبانی است که آماده است تا رمزی را تا پایان فصل روی سکوها قرار دهد، این در صورتی است که او هیچ یک از پیشنهاداتش در ماه ژانویه را نپذیرد.

 

1598694

 

آنها آماده هستند تا او را از فهرست یوونتوس در لیگ قهرمانان هم خط بزنند و نام او را با لوکا پلگرینی، مدافع کناری، جایگزین کنند.

مهم نیست که رمزی در طی چند روز آینده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چه تصمیمی بگیرد، این بازیکن در هر حال آخرین بازی‌اش با پیراهن یووه را انجام داده است.

رمزی در سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جدا شده و با قراردادی چهار ساله به یوونتوس پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های لیگ ایتالیا را نیز داشته باشد.

این بازیکن همچنین دستمزد بالایی هم در این باشگاه دریافت می‌کند اما در طول این 2.5 سال تنها توانست در 70 بازی با پیراهن یووه به میدان برود و شش گل و شش پاس گل نیز در کارنامه خود به ثبت رساند که به هیچ وجه آمار قابل قبولی نبود.

 

دیدگاه‌ها