کد خبر : 1808789 | 16 بهمن 1400 ساعت 10:46 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

دینو زوف:

یووه با ولاهوویچ باید به لیگ قهرمانان برود

دینو زوف، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که این باشگاه پس از جذب دوشان ولاهوویچ باید در بین چهار تیم صدر جدول باشد.

یووه با ولاهوویچ باید به لیگ قهرمانان برود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با پرداخت مبلغی قابل توجه ولاهوویچ را یکی از بهترین بازیکنان این فصل رقابت‌های لیگ ایتالیا بوده به تورین منتقل کند.

تیم مکس آلگری در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول رده‌یندی سری A قرار دارد و یک امتیاز از آتالانتا عقب است که یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده است.

دینو زوف در گفت‌وگو با توتومرکاتو با اشاره به انتقال ولاهوویچ به یوونتوس اظهار داشت:« به نظر می‌رسید که او بر سر دوراهی قرار گرفته و بالاخره باشگاه فیورنتینا را ترک خواهد کرد اما من فکر می‌کردم که او در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.»

 

1686767

 

این قهرمان سابق جام جهانی 1982 با اشاره به سرمایه‌گذاری هنگفت مدیران بیانکونری برای جذب این بازیکن گفت:« من فکر می‌کنم این مبلغ به‌خاطر نمایشی بوده که او در این مدت داشته است. و اگر بتواند این نمایش را تکرار کند بدون‌شک خرید بسیار خوبی برای یووه خواهد بود.»

جدایی بازیکنان از فیورنتینا و پیوستن آنها به یوونتوس در سال‌های اخیر به اتفاقی دائمی تبدیل شده که خشم بسیاری از هواداران این تیم را به‌همراه داشته است. زوف در این‌باره اضافه کرد:« وقتی بازیکنان با پیشنهادی از سوی تیم‌هایی که مهم‌تر به حساب می‌آیند روبه‌رو می‌شوند، حفظ آنها کار دشواری است.»

او در آخر مدعی شد که یوونتوس نمی‌تواند فرصت حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست دهد و ادامه داد:« حالا که ولاهوویچ به جمع آنها اضافه شده، این تیم باید در بین چهار تیم صدر جدول قرار بگیرد.»

دیدگاه‌ها