کد خبر : 1808838 | 16 بهمن 1400 ساعت 13:12 | 33.3K بازدید | 8 دیدگاه

تالیافیکو:

آژاکس اجازه نداد به رویای بازی در بارسا برسم

نیکلاس تالیافیکو، مدافع آژاکس، از این‌که این باشگاه اجازه انتقالش به بارسلونا را نداده انتقاد کرد.

آژاکس اجازه نداد به رویای بازی در بارسا برسم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مدافع بود و گفت‌وگوهایی را برای انتقال تالیافیکو با آژاکس انجام داد.

این بازیکن 29 ساله در چند ماه اخیر جایی در ترکیب تیم اریک تن هاخ نداشته و به همین دلیل قصد داشت از این تیم جدا شود و به نوکمپ برود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند اما در نهایت آژاکس اجازه انجام این انتقال را نداد.

تالیافیکو در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس درباره عدم انتقالش به بارسا اظهار داشت:« در حال حاضر وقتی موقعیتی غیرقابل رد کردن برای من پیش می‌آید و آژاکس اجازه جدایی من را صادر نمی‌کند، این اتفاق باعث ناامیدی من می‌شود.»

 

 

این مدافع آرژانتینی معقتد است این شرایط به هر دو طرف ضربه زده:« من درک می‌کنم که این موقعیت‌ها آسان نیستند و ما در ماه ژانویه هستیم اما این تصمیم در نهایت به هر دو طرف ما ضربه زد. به من چون نتوانستم به چیزی که می‌خواستم برسم و به این باشگاه چون اجازه جدایی من را صادر نکرد.»

این بازیکن مدعی شد که بازی در بارسا رویای او بوده و اضافه کرد:« حس می‌کنم این موقعیت‌ها نباید از دست بروند و این فرصتی خاص است که بتوان به باشگاهی مثل بارسا رفت. این فرصتی رویایی برای من بود و آنها در نهایت به من کمکی نکردند. موضع آنها از ابتدای امر مشخص نبود. از اول هم به من نگفتند که اجازه جدایی‌ام را نمی‌دهند.»

تالیافیکو با انتقاد از مدیران این باشگاه هلندی ادامه داد:« من ناراحتم چون این احساس را دارم که حرفه‌ای‌گری من باعث ضربه زدن به خودم شده است. من همیشه به‌خوبی تمرین می‌کنم و هرگز دردسری ایجاد نکردم. من هر روز رفتار خوبی در این تیم دارم.»

دیدگاه‌ها