کد خبر : 1809039 | 17 بهمن 1400 ساعت 12:09 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

الجزیره و الهلال در رویایِ رویارویی با چلسی؛

دوئل تمام آسیایی در جام باشگاه‌های جهان

پرونده راند سوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 2021 امشب با انجام مسابقه بین دو تیم آسیایی و تعیین‌تکلیف چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی بسته خواهد شد.

دوئل تمام آسیایی در جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه" بعد از صعود الاهلی مصر با برتری غیرمنتظره مقابل مونتری مکزیک و رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان 2021 و رویارویی با پالمیراس برزیل، امروز دیگر مسابقه راند سوم برای مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی و حریف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به انجام می‌رسد.

 

الجزیره امارات میزبان رقابت‌ها در دوئلی حساس به مصاف الهلال عربستان قهرمان آسیا می‌رود، این دیدار ساعت 20 به‌وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می‌شود؛ الجزیره در رویای تکرار اتفاقات سال 2017 که به میزبانی امارات برگزار شد بوده و قصد دارد بار دیگر خود را به مرحله نیمه‌نهایی برساند. آن‌ها در سال 2017، با حذف اوراوا رد دایموندز ژاپن توانستند حریف رئال مادرید در نیمه‌نهایی شوند و حالا فرصت رویارویی با چلسی را دارند.

 

نماینده فوتبال امارات در راند اول بازی‌ها توانست با برتری پرگل 4-1 از سد پیرائه تاهیتی بگذرد تا با روحیه‌ای بالا مسابقات را پیگیری کند؛ به نظر می‌رسد مسابقه امروز در حضور هواداران پرشمار الجزیره برگزار شود که برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارند تیم‌شان با شکست دادن الهلال به جمع 4 تیم برتر برسد؛ الجزیره به لحاظ فنی هم آمادگی کامل را دارد و ستاره‌هایی چون علی مبخوت، احمد العطاس، زاید العامری و عبدالله دیابی شانس بازی در مسابقه امروز را دارند.

 

در طرف مقابل بعد از گذشت 2 روز از حضور در امارات، شاگردان ژاردیم آماده انجام مسابقه راند سوم هستند؛ آنها که در سال 2019 عنوان چهارمی رقابت‌ها را به‌دست آوردند، در سودای تکرار آن اتفاق و حتی رسیدن به مدال در این تورنمنت بوده و با جذب بازیکنانی چون سعود عبدالحمید، عبدالرحمن آل عبید، محمد العویس و عودین ایگالو، قدرت فنی خود را برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان بالا برده‌اند.

دیدگاه‌ها