کد خبر : 1809222 | 18 بهمن 1400 ساعت 01:10 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

یوونتوس 2-0 ورونا: سه امتیاز، هدیه تازه‌واردها

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 ورونا را شکست بدهد.

یوونتوس 2-0 ورونا: سه امتیاز، هدیه تازه‌واردها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا، دو خرید زمستانی‌شان، به پیروزی دست پیدا کردند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که ولاهوویچ در دقیقه 7 گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی مونتیپو، دروازه ورونا را نجات داد.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 13 بود که روی پاس عالی پائولو دیبالا به پشت مدافعان ورونا، ولاهوویچ با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه را باز کرد.

 

1689389

 

بعد از این گل کمی از تب و تاب بازی کاسته شد اما باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 39، روی ارسال آلوارو موراتا، ولاهوویچ می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود یوونتوس به پایان رسید.

نیمه دوم را ورونا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49، تیم میهمان به گل تساوی برسد اما ضربه کوین لازانیا را شزنی به خوبی دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و یوونتوسی ها رفته رفته پیش کشیدند تا اینکه در دقیقه  61 به گل دوم دست پیدا کردند. روی یک حرکت تیمی بود که با پاس موراتا، دنیس زکریا درون محوطه جریمه ورونا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1689390

 

فشار یوونتوس بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 65 دیبالا می‌توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او را مونتیپو با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی هر یک موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 2-0 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها