کد خبر : 1809343 | 18 بهمن 1400 ساعت 16:39 | 22.4K بازدید | 9 دیدگاه

یک خرید جدید در 11 نفر اصلی؛

ترکیب فولاد برای دومین قهرمانی فصل

جواد نکونام، علیرضا کوشکی را در فهرست اولیه خود قرار داده است.

ترکیب فولاد برای دومین قهرمانی فصل

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد در حالی برگزار خواهد شد که فولاد برای این بازی تغییراتی نسبت به تقابل لیگ برتری این دو تیم داشته و با نفراتی متفاوت وارد زمین می‌شود.

 

تغییر نخست در درون دروازه است که غلامزاده از زمین خارج شده و به جای او احسان مرادیان بازی خواهد کرد. نکته مهم این‌که شهاب گردان گلر باتجربه و خرید زمستانی نکونام، در فهرست این بازی حضور ندارد.

 

این در شرایطی است که برای مرکز خط دفاعی سینا شاه عباسی به‌همراه موسی کولیبالی بازی خواهند کرد و در سمت چپ و راست نیز وحید حیدریه و مجتبی نجاریان به‌کار گرفته شده‌اند. حیدریه سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

 

محمد آبشک که در ابتدای فصل مورد توجه پرسپولیس قرار داشت به همراه حمید بوحمدان در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و محمدرضا عباسی و ساسان انصاری هم در جناحین خط میانی حضور خواهند داشت.

 

نکته مهم این‌که در خط حمله و کنار لوسیانو پریرا، نام علیرضا کوشکی خرید جدید فولاد دیده می‌شود که اولین بازی‌اش را با پیراهن سرخ‌پوشان اهوازی انجام خواهد داد. او در نیم فصل از پیکان به فولاد منتقل شد.

 

نکته مهم این‌که روی نیمکت آقاسی و رضاوند دو بازیکن نیم فصل اول استقلال و محمدرضا خلعتبری خرید این تیم از سپاهان حضور دارند.

ترکیب فولاد مقابل پرسپولیس:
احسان مرادیان
ساسان انصاری
موسی کولیبالی
سینا شاه عباسی
محمدرضا عباسی
محمد آبشک
مجتبی نجاریان
لوسیانو پریرا
وحید حیدریه
حمید بوحمدان
علیرضا کوشکی

دیدگاه‌ها