کد خبر : 1809567 | 19 بهمن 1400 ساعت 13:31 | 57.1K بازدید | 17 دیدگاه

تشابه اسمی کار دست هافبک اسبق پرسپولیس داد

من مهدی شیری هستم؛ اینستاگرام مرا منفجر نکنید

تشابه اسمی هافبک اسبق پرسپولیس با مدافع کنونی این تیم یک شب جنجالی برای وی شکل داد.

من مهدی شیری هستم؛ اینستاگرام مرا منفجر نکنید

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج مهدی شیری مدافع راست کنونی پرسپولیس در سوپرکاپ مقابل فولاد خوزستان، برخی هواداران خشمگین این تیم مطابق همیشه بهترین فرصت را حمله به صفحه اینستاگرامی وی دیدند تا با حمله کلامی خود در کامنت و دایرکت بخشی از خشم خود را به این شکل فرو بخورند. اما از بد قضا تشابه اسمی مهدی شیری با هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس که اکنون دوران بازنشستگی خود را پشت سر می‌گذارد یک شب جنجالی را برای وی شکل داد.

 

هافبک شیرازی و تکنیکی اسبق پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش درباره شکست مقابل فولاد خوزستان می‌گوید: لازمه موفقیت برنامه ریزی و تمرکز روی هدف است. پرسپولیس چند هفته سخت را پشت سر گذاشت و از شرایط کاملا دور بود. کاملا مشخص بود که آخر این بازی شکست است. تمام این اتفاقات و مشکلات را بگذارید کنار مصدومیت‌ها و کرونای پهلوان و ترابی که دو مهره بازیساز و موثر پرسپولیس در این بازی می‌توانستند لقب گیرند.  پرسپولیس به هیچ‌عنوان نتوانست مقابل فولاد برنامه‌هایش را پیش ببرد و فولاد نیز از تک موقعیت خود بهترین بهره را برد. اما این پایان نیست و مسلما پرسپولیس با حمایت هواداران و مدیریت بار دیگر قادر خواهد بود در دو جامی که پیش رو دارد به نتیجه دلخواه دست یابد.

 

اما اتفاق عجیب بعد از این بازی جایی بود که مهدی شیری به دلیل تشابه اسمی با مدافع کنونی پرسپولیس که با اخراج در این بازی خشم هواداران را برانگیخت، مورد حمله هواداران این تیم در اینستاگرام قرار گرفت. وی در ابتدا درباره عملکرد مهدی شیریِ کنونی ترکیب پرسپولیس می‌گوید: از نظر فنی نمی‌خواهم درباره مهدی شیری حرف بزنم. اما او بدشانس است که در دو فینال دو اتفاق تلخ برایش افتاد. نمی‌خواهم حاشیه برایش درست کنم. بهترین کار این است که یحیی هم به او استراحت بدهد و کمی تمرکزش بالا برود. زمزمه جدایی‌اش هم بود و کمی بیشتر از قبل تمرکزش را برهم زده است.

 

1689883

 

 

شیری درباره حمله اشتباهی هواداران پرسپولیس به صفحه او می‌گوید: بابا ما بعد از بازی اینقدر عصبانی بودیم که اصلا حال و حوصله گوشی و ... را نداشتیم. ناگهان دیدم که اینستاگرام من در حال انفجار است. دل‌تان نخواهد و فحش و بد و بیراه بود که در کسری از ثانیه می‌‎آمد. برایم واقعا عجیب بود که چه اتفاقی افتاده است. بابا ما که برای شما گل مارادونایی زدیم هواداران عزیز. زمانی که کسی از وسط زمین تا خط دروازه همه را دریبل کرد را یادتان رفته؟ چرا به من فحش می‌دهید آخر؟

هافبک اسبق پرسپولیس درباره مهدی شیری نیز می‌گوید: من از باخت و اخراج بی‌خودی که شد ناراحت شدم. این اخراج البته هیچ توجیهی ندارد و تیم در منطقه خطر نبود. مهدی باید بیشتر به خودش بیاید. او بازیکن خوبی است و در بیشتر بازی‌ها این موضوع را نشان داده اما بدشانس هم هست که درست در سر بزنگاه تصمیمات اشتباه می‌گیرد. البته با این حملات چیزی درست نمی‌شود. او نیاز به آرامش و ریکاوری دارد.

 

شیری درباره این‌که آیا هم‌نام پرسپولیسی خود را در اینستاگرام فالو کرده‌ یا خیر گفت: فالو نکرد‌م و او هم مرا فالو ندارد که اینقدر فحش می‌خوریم حالا فکرش را بکن بخواهیم فالو هم کنیم. بیخیال بابا دنبال دردسر می‌گردی؟

 

1689888

 

هافبک تکنیکی اسبق پرسپولیس البته مدعی است نباید تمام هجمه‌ها به سمت مدافع سرخ‌ها باشد و دیگر بازیکنان این تیم نیز روز خوبی نداشتند: گفتم که اصلا روز خوب پرسپولیس نبود. مهدی عبدی هم روز خوبش نبود و نوسان زیادی دارد. آن توپ را چرا باید به این شکل از دست بدهی؟ توپ را به سمت دروازه می زد و اوت می‌رفت یک حرفی حداقل، اما چه حرکتی بود که کرد؟ این نشان‌دهنده عدم تمرکز یک بازیکن است. او یک روز 90 تا صد است و یک روز زیر 50. شما باید در پرسپولیس همیشه بالای 70 باشید. یک بازیکن روز بدش باشد تیم به مشکل می‌خورد. فوتبال یک بازی تیمی است و بدشانسی پرسپولیس بود که همه مهره‌هایش به شکلی خوب نبودند.

 

شیری درباره اینکه شرایط برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ هم سخت شده است گفت:نه بابا اصلا این‌طور نیست و امسال هم قهرمان می‌شویم. ما یک رقیب داشتیم به اسم سپاهان. این تیم هم که نشان داده مشکل دارد و در شرایط رقابت نیست و از دور خارج شده است. استقلال اصلا رقیب نیست و شما در نیم فصل دوم مطمئن باشید تیمی به‌راحتی به آنها امتیاز نخواهد داد. پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که داشت در این بازی نتیجه نگرفت اما مطمئن باشید با کمی حمایت و تقویت تیم قدرتمندی خواهد شد که بار دیگر قهرمانی را از آن خودش خواهد کرد.

 

وی در پایان درباره اختلاف نظر فرهاد مجیدی و دراگان اسکوچیچ گفت: در مورد فرهاد مجیدی نمی‌خواهم صحبت کنم. پرسپولیس 5 دوره قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال رفته و شما بعد انتظار دارید با صدرنشینی در نیم فصل کل بازیکنان‌تان بیایند و در تیم ملی بازی کنند؟ من اصلا بحث کری پرسپولیس و استقلال را نمی‌خواهم وارد ماجرا کنم اما باید در مورد تیم ملی منطقی بود و بحث را به سمت رنگ‌ها نبرد. چرا باید به مربی‌ای که موفق بوده به این شکل حمله کرد؟ آقای مجیدی خودش دوست دارد حالا که تیمش صدرنشین نیم فصل شده به او حمله شود که چرا فلان کار را نکرد و فلان بازیکن را بازی داد و فلانی را گذاشت برود؟ مربیگری یک سبک و تفکر است و وقتی منتهی به نتیجه می‌شود باید به آن احترام گذاشته شود.

دیدگاه‌ها