کد خبر : 1809623 | 19 بهمن 1400 ساعت 18:23 | 48.6K بازدید | 29 دیدگاه

نگرانی بنزما از ورود ستاره نروژی؛ درخواست جلسه!

هنوز ماندن کریم بنزما، گلزن باتجربه رئال مادرید در رختکن این تیم برای فصل بعد قطعی نیست.

نگرانی بنزما از ورود ستاره نروژی؛ درخواست جلسه!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید علاقمند به تقویت خط حمله خود در این تابستان بوده و احتمال انتقال ستاره هایی چون ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به لالیگا مطرح شده است. البته کریم بنزما علاقه زیادی به انتقال هموطن خود امباپه دارد و حضور این ستاره فرانسوی خللی در جایگاه این مهاجم 34 ساله ایجاد نمی کند، اما ورود ارلینگ هالند شرایط را برای ستاره فرانسوی رئال مادرید دشوار خواهد کرد.

 

1676511

 

نشریه اونزه مدعی شد کریم بنزما خواستار ملاقات با فلورنتینو  پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در ماه مارچ شده است. به نظر این ستاره فرانسوی تصور می کند در صورت انتقال ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند در تابستان امسال، جایگاه خود را در تیم از دست می دهد و به همین علت خواهان روشن شدن تکلیف خود برای فصل بعد شده است.  بنزما در حال حاضر تا تابستان 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما همیشه شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این ستاره گلزن به فرانسه و انتقال به تیم هایی چون لیون و البته پاری سن ژرمن شنیده شده است.

 

کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در سال 2018 تبدیل به بهترین گلزن رئال مادرید شده و عملکرد درخشانی در خط حمله این تیم داشته است. کریم بنزما تصور می کند هنوز سال هایی برای درخشش در زمین پیش روی او باقی مانده و به همین دلیل نمی خواهد فصل بعد نیمکت نشینی در رئال مادرید را تحمل کند.

دیدگاه‌ها