کد خبر : 1809650 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:25 | 30K بازدید | 7 دیدگاه

پلی‌میکر مدنظر محرم پیدا شد؛

کوچ جهانی؛ از ذوب‌آهن به مقصد سپاهان

وینگر سرعتی ذوب‌آهن با امضای قراردادی به دیگر تیم اصفهانی پیوست و شاگرد محرم نویدکیا شد.

به گزارش "ورزش سه" بعد از جذب محمدرشید مظاهری و از دست دادن بازیکنانی مثل محمدرضا خلعتبری و نیما میرزازاد، مدیران باشگاه سپاهان در تلاش برای جذب یک بازیکن وینگر و بازیساز بودند و در حال مذاکره با عبدالکریم حسن بازیکن جوان عراقی که الکرخه با جدایی این بازیکن مخالفت کرد تا انتقالش رسماً منتفی شود.

 

نویدکیا که علاقه‌مند به تقویت تیمش در پست وینگر بود و به دنبال جذب بازیکن پلی‌میکر هم بود، به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و سرانجام با وینگر سابق ذوب‌آهن اصفهان به توافق رسید.

 

 

1690004

 

 

میلاد جهانی که ظهر امروز به شکل توافقی از ذوب‌آهن جدا شد و توانست رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند، دقایقی قبل در باشگاه سپاهان حاضر شد تا به فوتبال خود در اصفهان ادامه دهد و با امضای قراردادی رسمی به مدت 1/5 فصل، شاگرد محرم نویدکیا شد.

 

گفتنی است که این بازیکن 32 ساله باتجربه بعد از 2 سال حضور در ذوب‌آهن، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت؛ او پیش از حضور در ذوب‌آهن، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی چون صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل، گسترش فولاد تبریز، مس کرمان و صنعت ساری را در کارنامه خود دارد.

 

به نظر می‌رسد با جذب میلاد جهانی که به عنوان یک وینگر بازیساز به سپاهان پیوست، پرونده نقل و انتقالات زمستانی طلایی‌پوشان بسته شده و بعید به نظر می‌رسد آن‌ها خرید دیگری نیز داشته باشند.

دیدگاه‌ها