کد خبر : 1809704 | 20 بهمن 1400 ساعت 01:32 | 15.2K بازدید | 6 دیدگاه

چند روز بعد از حذف ناباورانه از اف‌ای کاپ

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد طی پنج هفته اخیر عملکرد پرنوسانی در لیگ جزیره داشته و در کنار دو برد، دو مساوی و یک باخت هم در کارنامه این تیم دیده می شود؛ شاگردان رالف رانگنیک روز جمعه در میان ناباوری هوادارانشان مغلوب میدلزبورو در مرحله یک چهارم جام حذفی شدند تا وداعی زودهنگام از این رقابت ها داشته باشند.

چند روز پس از شکستی که انتقادات بسیار زیادی از منچستری ها به همراه داشت، آنها امشب از ساعت 23:30 میهمان برنلی بودند؛ این دیدار در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تارف مور آغاز شد. منچستریونایتد با 38 امتیاز به دنبال پیروزی برای تحکیم رتبه چهارم و نزدیک شدن به جمع مدعیان بود و در سمت مقابل برنلی قعر جدولی در پی کسب امتیاز برای نزدیک شدن به رده‌های بالاتر.

رانگنیک تیمش را در این دیدار بدون رونالدو به میدان فرستاد و ستاره پرتغالی، روی نیمکت سرخ پوشان حضور داشت. در غیاب کریس، این پوگبا بود که برای منچستر گلزنی کرد؛ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که 384 روز از آخرین گلش در لیگ برتر می گذشت، روی پاس شاو در دقیقه 18 دروازه برنلی را باز کرد تا تیمش با همین یک گل، برنده راهی رختکن شود. البته کاوانی در این نیمه فرصتی طلایی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی آن را از دست داد.

 

1690068

 

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه مگوایر، دروازه منچستر باز شد. رودریگز در دقیقه 47 با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه منچستر شد و در حالی که تصور می شد مگوایر توپ او را از پشت برباید اما حرکت عجیب این مدافع، بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک با ده خیا قرار داد تا رودریگز با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بچسباند و بازی مساوی شود؛ این صدمین گل مهاجم برنلی در تاریخ لیگ برتر بود.

 

1690069

 

برنلی بعد از زدن گل تساوی در میان تشویق هوادارانش به حملات خود ادامه داد و چند موقعیت بسیار خوب تا دقیقه 60 داشت که مهمترین آن شوتی زیبا بود که ده خیا با واکنشی به موقع آن را مهار کرد. در ادامه شاهد به میدان آمدن رونالدو هم بودیم تا قدرت تهاجمی منچستر برای زدن گل برتری بیشتر شود ولی این اتفاق رخ نداد و بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هوای منچستر همچنان ابری و تیره باشد.

دیدگاه‌ها