کد خبر : 1809708 | 20 بهمن 1400 ساعت 01:59 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

باخت سنگین هال سیتی با اللهیار

هال سیتی در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر دربی کانتی شکست خورد.

باخت سنگین هال سیتی با اللهیار

به گزارش "ورزش سه"،  در ادامه بازی‌های هفته سی و یکم چمپیونشیپ انگلیس، تیم هال‌سیتی که اللهیار صیادمنش را برای دومین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب در استادیوم پرید پارک به مصاف دربی کانتی رده بیست و سومی رفت.

 

یاران صیادمنش در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر و دو دقیقه پس شروع نیمه دوم هم یک گل دیگر دریافت کردند، اما در دقیقه ۶۵ یکی از گل‌های خورده را با گل به خودی بازیکن دربی کانتی پاسخ دادند تا امیدوار به جبران نتیجه باشند.

 

بلافاصله پس از گل اول هال سیتی، اللهیار صیادمنش جانشین لیام والش شد ولی پس از ورود این ستاره ایرانی به زمین، تیمش نتوانست نتیجه را جبران کند و در نهایت شکست سنگینی در این بازی خارج از خانه مقابل دربی کانتی متحمل شد.

 

تیم فوتبال هال سیتی در دیدار مقابل دربی کانتی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا ۳۲ امتیازی و در رده نوزدهم جدول چمپیونشیپ انگلیس بماند و فرصت صعود به رتبه شانزدهم را از دست بدهد.

 

اللهیار صیادمنش که هفته گذشته حضور کوتاه مدتی در نخستین بازی خود با پیراهن هال‌سیتی مقابل پرستون داشت، در دیدار برابر دربی کانتی فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست آورد ولی بازهم نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد.

دیدگاه‌ها