کد خبر : 1810018 | 21 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 26.1K بازدید | 10 دیدگاه

تقلب از روی دست بابی رابسون؛

واکنش جالب گواردیولا به شب‌نشینی ستاره‌های سیتی

اخیرا فاش شد که سه بازیکن سیتی در یک دورهمی شبانه حضور داشتند و تصاویر منتشر شده از آنها نیز جنجال ساز شد.

واکنش جالب گواردیولا به شب‌نشینی ستاره‌های سیتی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش ویدیویی در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد که نشان می‌داد جک گریلیش در کنار کایل واکر و ریاض محرز به تفریح رفته اما شرایط چندان خوبی نداشته است. یکی دیگر از نزدیکان او، دستش را گرفته و در راه رفتن به این بازیکن کمک می‌کند.

این ویدیو از سوی یکی از کاربران این شبکه منتشر شده و زیر آن نوشته شده:« به نظر می‌رسد جکی شرایط خوبی برای این که اجازه ورود را دریافت کند ندارد.»
 

 

1690323

 

 

صدای کسی که این ویدیو را ضبط کرده نیز در طول فیلم شنیده می‌شود که می‌گوید:« جک نابود شده، به او اجازه ورود داده نشد، نگاهش کنید، جک نابود شده است.»

 

شب گذشته سیتی توانست با دو گل بر برنتفورد پیروز شده و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کند. در نشست خبری قبل از این از بازی یکی از سوالات در مورد همین شب‌نشینی سه بازیکن سیتی بود که با واکنش جالب پپ همراه شد.

 

 

1685035

 


 

سرمربی اسپانیایی گفت:« بسیار عصبانی هستم و حتما آنها را جریمه خواهم کرد چرا که باید مرا هم دعوت می‌کردند!»


 

واکنش گواردیولا دقیقا مشابه واکنش بابی رابسون مربی وقت بارسلونا در فصل 97-1996 بود. سرمربی انگلیسی در نشست خبری پس از شکست 2-0 از اسپانیول و در پاسخ به سوالی در مورد حضور رونالدو برزیلی در یک کارناوال گفته بود:« رونالدو جریمه می‌شود چون انتظار داشتم مرا هم دعوت کند. در کارناوال بعدی من هم باید حاضر باشم.»

 

لازم به ذکر است که پپ گواردیولا هم عضوی از آن تیم بارسلونا بود که در نهایت موفق به فتح کوپا دل‌ری و جام در جام اروپا شد ولی در لالیگا قافیه را به رئال باخت.

 


 

دیدگاه‌ها