کد خبر : 1810022 | 21 بهمن 1400 ساعت 19:30 | 38.9K بازدید | 3 دیدگاه

نیکلاس آنلکا:

شانس رئال کمی بیشتر است، منتظر مسی باشید

ستاره سابق رئال و پی‌اس‌جی در مورد بازی حساس هفته بعد این دو تیم صحبت کرد.

شانس رئال کمی بیشتر است، منتظر مسی باشید

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه هفته بعد رئال مادرید و پی‌اس‌جی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. در این بازی طبعا شانس پاریسی‌ها بیشتر است و رئال به یک تساوی هم قانع خواهد بود به خصوص این‌که احتمالا کریم بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در پی‌اس‌جی نیز نیمار می‌تواند غایب مهم لقب بگیرد.
 

1464066
 

نیکلاس آنلکا که فصل 00-1999 بازیکن رئال بود، با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شد و سابقه بازی برای پی‌اس‌جی را هم دارد، در مورد این بازی حساس گفت: «‌این بازی یک فینال زودهنگام است. جدالی بین دو باشگاه بزرگ که من به شخصه شانس رئال را کمی بیشتر می‌دانم چون تجربه بیشتری در لیگ قهرمانان دارد. هر دو تیم قدرتمند هستند و پی‌اس‌جی هم بازیکنان خارق العاده‌ای مثل مسی و امباپه را دارد که می‌توانند ورق را برگردانند.»

1682791
 

ستاره احتمالی بازی: «‌دشوار بتوان پیش بینی کرد. در رئال بنزما و وینسیوس را داریم و در پی‌اس‌جی، مسی و امباپه را؛ بازی را برابر می‌بینم و هر دو تیم هم مربیان بزرگی روی نیمکت دارند. از نظر من شاهد یک جدال بسیار تاکتیکی خواهیم بود. ببینیم کارلتو، رئال را با چه ترکیبی روانه میدان می‌کند، ترکیبی دفاعی یا مثل اسپانیا ترکیبی برای تسلط بر توپ و میدان.

 

1676071
 

آنلکا در مورد این‌که هوادار کدام تیم در این بازی است گفت:« هر دو باشگاه را دوست دارم و قلبم دو تکه خواهد شد. در پی‌اس‌جی رشد کردم و در رئال هم یک سال رویایی داشتم. برای من رئال همیشه بهترین باشگاه دنیاست. امیدوارم تیمی که بهتر بازی کند، برنده شود.»

درخشش کریم:« اصلا شگفت زده نشده‌ام. زمانی که رونالدو در رئال بود، مسئولیت گلزنی را بر‌عهده داشت و با جدایی رونالدو بود که کریم مسئولیت را به بهترین شکل قبول کرد و از عهده‌اش نیز بر آمده است.»

 

1685077​​​​​​​
 

 

افت مسی در پی‌اس‌جی:« او همه عمرش در بارسلونا بود و وفق پیدا کردن با شرایط پی‌اس‌جی برایش ساده نبوده است. مسی دوست نداشت از بارسا جدا شود و به‌نوعی مجبور شد. برای مسی همه چیز جدید شده ولی او هم‌چنان یک فوق ستاره بزرگ است و در بازی‌هایی مثل بازیِ پیش رو برابر رئال، خودش را نشان خواهد داد.»
 
 

دیدگاه‌ها