کد خبر : 1810051 | 21 بهمن 1400 ساعت 21:23 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف الغرافه در شبی که سعید پاس گل داد

در شبی که ملی‌پوش ایرانی الغرافه سازنده تک گل این تیم بود، شاگردان استراماچونی به تساوی یک بر یک مقابل تیم قعرنشین لیگ ستارگان رضایت دادند.

توقف الغرافه در شبی که سعید پاس گل داد

به گزارش "ورزش سه"، الغرافه که طی هفته‌های اخیر روند پرنوسانی داشته، امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الخور به میدان رفت. شاگردان استراماچونی هفته گذشته با نتیجه پنج بر یک مغلوب السد شده و امشب به دنبال کسب پیروزی برای جبران این شکست سنگین بودند.

بازی دو تیم امشب در ورزشگاه اختصاصی الخور برگزار شد و میزبان در پی کسب حداکثر امتیاز برای فرار از سقوط بود؛ این تیم با 11 امتیاز و رتبه ماقبل آخر وارد هفته هجدهم شد و الغرافه با 26 امتیاز به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی‌مانده برای ورود به جمع بالانشینان بود.

 

 

1690462

 

سعید عزت اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه که در بازی قبل مقابل السد اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد، امشب هم در ترکیب اصلی زردپوشان حضور داشت و در دقیقه 51 روی ارسال کرنر او، گل اول شاگردان استراماچونی به ثمر رسید؛ این گل را هانی با ضربه ‌وارد دروازه الخور کرد. این گل دردقیقه 72 توسط میزبان جواب داده شده تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

 

1690463

 

الغرافه با تک امتیاز این بازی خارج از خانه 27 امتیازی شد تا با توجه به شکست العربی، به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. الخور هم با این مساوی 12 امتیازی شد تا فرصت عبور از الشمال 13 امتیازی را از دست داده و با همان رتبه یازدهم به کار خود در هفته هجدهم پایان دهد.

دیدگاه‌ها