کد خبر : 1810083 | 22 بهمن 1400 ساعت 10:52 | 18.5K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت ماهینی از شیری؛ تو جایگاه ویژه‌ای داشتی

مهدی شیری، مدافع راست تیم پرسپولیس به دلیل اخراج در بازی با فولاد از سوی کادر فنی تیم پرسپولیس در لیست مازاد تیم قرار گرفته و تا روز پایانی نقل و انتقالات باید به تیم جدیدی ملحق شود.

حمایت ماهینی از شیری؛ تو جایگاه ویژه‌ای داشتی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عذرخواهی این بازیکن از هواداران پرسپولیس و حتی اعتراف به این موضوع که عذرخواهی او دردی را دوا نخواهد کرد و جام را به تیم پرسپولیس بر نخواهد گرداند اتفاق تازه ای برای او رخ نداده و به نظر می رسد باید به فکر بازی در یک تیم جدید باشد.

 

در تازه ترین اتفاق حسین ماهینی در صفحه شخصی اش از مهدی شیری حمایت کرد و اما مهمتر اینکه بعد از مدت ها از رفتاری که با او در پرسپولیس شد، گلایه کرد. حسین ماهینی خطاب به مهدی شیری نوشت: « مهدی جان؛ اگر تو رو 4 روز مونده به پایان نقل و انتقالات نخواستن، منو 4 ساعت قبلش. تو جز بازیکنانی بودی که توی رختکن جایگاه ویژه ای بین بچه ها داشتی. ممنون بابت زحماتی که برای تیم محبوبمون کشیدی، امیدوارم هر کجا که میری موفق و سربلند باشی برادر.»

 

1690517

 

سه فصل پیش در تعطیلات زمستانی یحیی گل محمدی نام حسین ماهینی را در لیست مازاد تیم قرار داد و این بازیکن به تیم نساجی ملحق شد که در آن برهه از زمان هدایتش بر عهده رضا مهاجری بود. در ادامه محمود فکری سرمربی تیم شد و حسین ماهینی 10 هفته خوب را به همراه نساجی در هفته های پایانی پشت سر گذاشت و در نهایت به همراه تیم مازنی در لیگ برتر نهم شد. در ادامه مسیر و در حالی که تصور می شد حسین ماهینی قرارداد خود را با نساجی تمدید کند به بهانه جدایی ستاره ها از این تیم اردوی مازنی ها را ترک و به  تیم سایپا پیوست.

 

حسین ماهینی هیچ گاه در مورد این رفتار یحیی گل محمدی حرفی نزد تا اینکه امروز به بهانه حمایت از مهدی شیری رفتاری که با او شد را یادآوری کرد تا به نوعی نشان دهد هنوز آن را فراموش نکرده و گله مند است.

دیدگاه‌ها