کد خبر : 1810088 | 22 بهمن 1400 ساعت 11:35 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

بحران در برشا؛ اینزاگی اخراج نشده است

باشگاه برشا اعلام کرده که برخلاف خبرهای منتشر شده، پیپو اینزاگی، سرمربی این تیم، هرگز به صورت رسمی اخراج نشده است.

بحران در برشا؛ اینزاگی اخراج نشده است

به گزارش"ورزش سه"، شایعات پیرامون ادامه حضور اینزاگی روی نیمکت برشا بسیار زیاد است و افراد زیادی باور دارند که او به زودی این تیم را ترک خواهد کرد. 
برشا در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی سری B قرار دارد. آنها با 11 پیروزی، شش تساوی و چهار شکست در فاصله دو امتیازی لچه صدرنشین ایستاده‌اند. 
با این حال در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره برکناری اینزاگی و همکاری دوباره این باشگاه با دیه‌گو لوپز به گوش می‌رسد. 
روز گذشته کنفرانس خبری‌ای از سوی این باشگاه ترتیب داده شد و این تصور وجود داشت که آنها قصد دارند لوپز را به عنوان سرمربی جدید در این مراسم معرفی کنند اما این اتفاق رخ نداد و فرانچسکو ماروکو، مدیر ورزشی این باشگاه، اعلام کرد که اینزاگی همچنان هدایت این تیم را برعهده دارد. 

 

1690529


او در این نشست به خبرنگاران گفت:« همانطور که همه می‌دانید من با لوپز دیدار داشتم اما جو شهر برای بازگشت او خوب نیست. او دوست برشاست اما پس از دیدن واکنش رسانه‌ها و هواداران احساس کرد بازگشتش ممکن است شرایط را برای این تیم سخت کند، بنابراین این پیشنهاد را رد کرد.»
ماروکو در  ادامه درباره شرایط اینزاگی گفت:« او هرگز به صورت رسمی اخراج نشده است اما ما در حال ارزیابی شرایط برای برکناری او هستیم. اینزاگی در حال حاضر سرمربی برشاست و باید با این باشگاه همکاری کند. او باید به خاطر آغاز قدرتمندانه‌ای که داشت مورد تحسین قرار بگیرد اما ما استراتژی نقل و انتقالاتی مشخصی را در ماه ژانویه برای خودمان در نظر گرفتیم.»

دیدگاه‌ها