کد خبر : 1810156 | 22 بهمن 1400 ساعت 18:50 | 8.3K بازدید | 10 دیدگاه

رانگنیک: شایعات مهم نیست، پیشرفت ما واضح است

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، به شایعات درباره ناراحتی بازیکنان از سبک قدیمی تمریناتش واکنش نشان داد.

رانگنیک: شایعات مهم نیست، پیشرفت ما واضح است

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور رانگنیک روی نیمکت یونایتد تا به حال شایعات بسیاری درباره نارضایتی بازیکنان از این مربی آلمانی به گوش رسیده است.

دو نتیجه ناامیدکننده برابر میدلزبورو در جام حذفی و برابر برنلی در لیگ برتر باعث شده که کار او روی نیمکت این تیم سخت‌تر شود و به نظر می‌رسد که این تیم شانس زیادی برای حضور در جمع چهار تیم صدر جدول ندارد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون در پاسخ به سوالی درباره اخبار مربوط به نارضایتی بازیکنان از سبک تمریناتش گفت:« صادقانه حرفی برای زدن ندارم. من هیچ روزنامه‌ای نمی‌خوانم و چیزی درباره این مقالات نمی‌دانم. سبک پیشرفت تیم از نظر تاکتیکی در طول چند هفته گذشته به وضوح مشخص است و این به خاطر کار ما در تمرینات و در جلسات آنالیز ویدیویی است.»

 

1682736

 

رانگنیک درباره نظر بازیکنانش راجع به روند تیم تحت هدایت او اظهار داشت:« فکر می‌کنم مهم است که بازیکنان متوجه شوند که پیشرفت خوبی در چند هفته گذشته در زمینه مالکیت توپ یا بازی بدون توپ صورت گرفته است. آنها می‌دانند که ما بازی را در کنترل داریم اما اگر گلی دریافت کنیم باید همچنان به برنامه خودمان پایبند باشیم و ساختار و خونسردی‌مان را از دست ندهیم.»

این مربی آلمانی با اشاره به ضعف تیمش در این نقطه ادامه داد:« این آزاردهنده‌ترین بخش است که ما نمی‌توانیم به برنامه بازی پایبند باشیم و همان جایگیری را در زمین ادامه دهیم. امیدواریم در دیدارهای بعدی اگر فرصت داشته باشیم بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم. مسئله همین است که ما باید تاثیرگذاری بیشتری در زمین بازی داشته باشیم.»

منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون خواهد بود و امیدوار است بتواند ناکامی‌های چند بازی اخیر را جبران کند.

دیدگاه‌ها