کد خبر : 1810253 | 23 بهمن 1400 ساعت 13:14 | 24.9K بازدید | 8 دیدگاه

شیری تا دقایقی دیگر شاگرد نکونام می‌شود

مدیران پرسپولیس با همتای خوزستانی خود بر سر انتقال مهدی شیری به توافق دست یافته‌اند.

شیری تا دقایقی دیگر شاگرد نکونام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس که از سوی یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفته، با فولاد خوزستان به توافق نهایی دست یافته و تا ساعاتی دیگر راهی این تیم خواهد شد.

در این زمینه جلسه میان مدیران دو باشگاه به انجام رسیده و طبق ادعای حمیدرضا گرشاسبی طرفین بر سر نحوه این انتقال و پرداختی مدنظر باشگاه پرسپولیس به توافق دست یافته و صورتجلسه‌ای در این زمینه به امضا رسانده‌اند. طبق این صورتجلسه قرار شده مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس برای انتقال شیری به فولاد، توسط این باشگاه خوزستانی به خود بازیکن بابت مطالباتش پرداخت شود!

بعد از این صورتجلسه که مورد توافق طرفین قرار گرفته بود اما اکنون باشگاه پرسپولیس خواهان مدل دیگری برای این انتقال شده که به هیچ وجه مورد موافقت باشگاه فولاد و جواد نکونام قرار نگرفته است. باشگاه پرسپولیس خواهان معاوضه شیری با آیاندا پاتوسی شده تا در نقل و انتقالات سوت و کور خود، حداقل یک بازیکن دیگر هم (احمد گوهری هم به این تیم انتقال یافته است) جذب کند. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد اما شب گذشته در پاسخ به ادعای رضا درویش مدعی شد که آنها به هیچ عنوان توافقی در این زمینه صورت نداده بودند و مدیرعامل سرخ‌های تهرانی برای فرار از فشارها، این مساله را بر زبان آورده است.

با این حال در فاصله ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات باید منتظر نهایی شدن انتقال مهدی شیری به فولاد خوزستان بود. تنها مساله باقیمانده در خصوص این توافق برای انتقال به خوزستان این است که باید دید پرسپولیس مبلغی به عنوان رضایتنامه از فولاد دریافت خواهد کرد یا این مبلغ را باشگاه فولاد باید به حساب مطالبات این مدافع راست از پرسپولیس به حساب خودش واریز کند.

مهدی شیری دقایقی پیش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا در خصوص آخرین روند مراحل مربوط به جدایی و فسخ قراردادش با این باشگاه به توافق دست یابد.

دیدگاه‌ها