کد خبر : 1810267 | 23 بهمن 1400 ساعت 14:15 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

باید تا دوشنبه صبر کرد

آنچلوتی: روی کریم یک درصد هم ریسک نمی‌کنم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید حاضر نشد به شکل 100 درصدی، حضور کریم بنزما در بازی برابر پی اس جی را تضمین کند.

آنچلوتی: روی کریم یک درصد هم ریسک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، امروز از ساعت 18.45 رئال مادرید در دیداری حساس به مصاف ویارئال خواهد رفت. دیشب سویا تیم دوم جدول توانست الچه را شکست داده و موقتا فاصله با رئال را به دو امتیاز کاهش دهد تا رئالی ها امشب چاره ای جز پیروزی نداشته باشند. رئال در صورت کسب سه امتیاز، نه تنها فاصله را به 6 امتیاز بر می گرداند که با روحیه به مصاف پی اس جی خواهد رفت.

در این بازی کریم بنزما و فرلاند مندی به دلیل مصدومیت غایب هستند. 

 

1684083

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی و در مورد احتمال بازی دادن به گرت بیل گفت:« او خوب تمرین کرده و کاملا حرفه ای و متعهد به تیم است. البته یک مساله، خوب تمرین کردن است و یک مساله دیگر، عملکرد درون زمین. شاید بپرسید چرا در بازی های اخیر، بیل روی نیمکت مانده و به او بازی نداده‌ام که باید بگویم از زمان بهبود مصدومیت، او هنوز نتوانسته به فرم فیزیکی خوبش برگردد ولی فکر می کنم الان شرایطش بسیار بهتر شده و احتمال اینکه برابر ویارئال به میدان برود نیز بالاست.»

 

1690582

 

وضعیت کریم بنزما:« کریم در این مدت انفرادی تمرین کرده و باید منتظر اضافه شدنش به تمرینات گروهی باشیم. دوشنبه بهتر می توان در این مورد نظر داد اما حس خودم و پزشکان نسبت به کریم مثبت است و فکر می کنم به بازی برسد. با این حال تاکید می کنم که اگر یک درصد احتمال بازگشت مصدومیتش باشد، به او برابر پی اس جی میدان نمی دهم.»

 

1670966

 

شرایط یوویچ برای بازی با ویارئال:« لوکا مدتی درگیر کرونا بود و نتوانسته بود به فرم خوب خودش برگردد ولی او را الان در شرایط خوبی می بینم. باید ببینم در نهایت برای این بازی به مهاجم نوک نیاز داریم یا مهاجمی با قابلیت های دیگر. او هم می تواند در ترکیب قرار بگیرد و هم خیر.»

دیدگاه‌ها