کد خبر : 1810392 | 23 بهمن 1400 ساعت 23:06 | 55.3K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی؛ مهدی شیری به فولاد خوزستان پیوست

مدافع راست سابق پرسپولیس دقایقی بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه، راهی فولاد شد و به توافق با این تیم دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری که بعد از دیدار مقابل فولاد خوزستان در سوپرکاپ که با اخراج وی و شکست شاگردان یحیی گل محمدی همراه شد، از سوی کادرفنی در فهرست مازاد و در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، در توافقی که صورت گرفت در ادامه فصل با پیراهن فولاد کار را دنبال خواهد کرد.

 

جواد نکونام که پیش از این تیم درخواست کتبی این باشگاه را برای جذب مهدی شیری و هم‌چنین سعید آقایی را به پرسپولیس ارسال کرده بود، در آخرین ساعات نقل و انتقالات موفق شد مدافع راست این تیم را به‌خدمت بگیرد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موفق شده با مهدی شیری، علیرضا کوشکی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان، آرش رضاوند و عارف آقاسی را رای تقویت تیم نکونام به‌خدمت بگیرد.

 

1690962

 

باشگاه فولاد با انتشار این پوستر، به مهدی شیری بازیکن جدیدش خوشامد گفت

 

 

شیری که در فصول حضورش در پرسپولیس بارها مورد هجمه و انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، اکنون با ترک این باشگاه سرنوشت خود را در فولاد خوزستان دنبال خواهد کرد و باید دید چه عملکردی در جمع شاگردان جواد نکونام به جا خواهد گذاشت.

 

پرسپولیس و یحیی گل محمدی قصد داشتند برای تقویت سمت راست دفاعی خود با رامین رضاییان به توافق دست یابند که این انتقال نیز ممکن نشد و آنها در شرایط کنونی تنها مدافع منوچهر صفروف را در اختیار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها