کد خبر : 1810456 | 24 بهمن 1400 ساعت 12:46 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر 180 درجه‌ای؛

یونایتد به دنبال تمدید با ستاره این فصل لیگ برتر

منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی و باتجربه خود است.

یونایتد به دنبال تمدید با ستاره این فصل لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیای 31 ساله از معدود بازیکنان درخشان فصل پرفراز و نشیب یونایتد بوده و حتی برنده جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس شده است. گرچه یکی دو سال پیش مدیران یونایتد از اشتباهات متوالی داوید دخیا و حقوق بالای این بازیکن به ستوه آمده و قصد خلاصی از شر این سنگربان را داشتند، اما بازگشت داوید دخیا به روزهای اوج باعث ابراز تمایل این باشگاه به تمدید قرارداد این دروازه بان اسپانیایی شده است.

 

1684507


مدیران یونایتد قصد دارند به سیاست استاندارد خود مبنی بر ارائه پیشنهاد قراردهای کوتاه مدت‌تر با دستمزدهای پایین‌تر به بازیکنان در دهه 30 سالگی خود پایبند باشند. اما قرارداد داوید دخیا احتمالا به مدت یک سال دیگر و تا سال 2024 تمدید شده و او دستمزدی نزدیک به 375 هزار پوند فعلی خود در هفته را دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب پروژه جانشینی دین هندرسون منتفی شده و داوید دخیا تا چند سال دیگر درون دروازه یونایتد قرار خواهد گرفت.


یکی از منابع داخلی یونایتد گفت: "داوید دخیا مصمم بود به همه نشان دهد که هنوز شماره یک بوده و آینده اش در اینجا تضمین است. آخرین بار بحث تمدید قرارداد داوید دخیا نزدیک به 18 ماه طول کشید، اما این بار باشگاه مصمم است به سرعت همه چیز را نهایی کرده و با این دروازه بان به توافق برسد. مدیران یونایتد معتقدند که داوید دخیا بهترین دروازه بان جهان بوده و دلیلی وجود ندارد که نتواند در سال های پیش رو به درخشش درون دروازه این تیم ادامه دهد."
 

دیدگاه‌ها