کد خبر : 1810600 | 24 بهمن 1400 ساعت 22:27 | 55.2K بازدید | 1 دیدگاه

در ادامه حرف زیادی برای گفتن داریم

کاپیتان ذوب‌آهن: فکر کردم در دوبی بازی می‌کنم!

مدافع چپ‌پای ذوب‌آهن می‌گوید تیمش مقابل استقلال بازی خوبی انجام داده و لایق باخت نبوده است.

کاپیتان ذوب‌آهن: فکر کردم در دوبی بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم‌زاده که مقابل استقلال بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را هم بر دست بسته بود، درباره شکست تیمش گفت: انشاالله در ادامه راه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. متأسفانه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. ما باختیم و باید بتوانیم ببریم.
او در پاسخ به این پرسش که مشکل ذوب‌آهن چیست که نمی‌تواند برنده باشد، تاکید کرد: ما مشکل خاصی نداریم. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و این بحران‌ها برای تیم‌های دیگر هم رخ می‌دهد. وضعیت ما درست می‌شود. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند و به نظرم نیم‌فصل دوم نیم‌فصل خوبی می‌شود. 
مدافع ذوب‌آهن ادامه داد: باختیم، ولی خوب باختیم. فکر نمی‌کنم کسی از تیم ناراحت باشد. شاید برای باخت ناراحت باشند، ولی برای مدل بازی‌مان یک پوئن مثبت است. صد درصد در ادامه راه حرف برای گفتن داریم.
ابراهیم‌زاده درباره اینکه با وجود سرمای هوای تهران بازی در ساعت 19 برگزار شد، گفت: فکر کردم دوبی است! هوا سرد نبود و خوب بود! باشگاه نامه زده بود تا یا بازی ما را ساعت 3 ظهر بیندازند یا بازی پرسپولیس را، که قبول نکردند.
او درباره دیدار با پیکان در هفته آینده افزود: ما در دور رفت به پیکان باختیم. بازی هفته بعد بازی در زمین خودمان است و انشاالله ببریم.

دیدگاه‌ها