کد خبر : 1810619 | 25 بهمن 1400 ساعت 01:33 | 15K بازدید | 19 دیدگاه

اسپانیول 2-2 بارسا: عملیات نجات در 6+90

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی در خانه اسپانیول به تساوی 2-2 رسید.

اسپانیول 2-2 بارسا: عملیات نجات در 6+90

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ثانیه‌های پایانی با اخراج دو بازیکن از دو تیم همراه بود، اسپانیول فاصله چندانی با سه امتیاز نداشت اما گل لوک دی یونگ در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، باعث شد تا بارسا از این دربی جذاب به یک امتیاز برسد.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که پدری گل اول را به ثمر رساند. روی ارسال دقیق جوردی آلبا از سمت چپ به تیر دوم بود که پدری از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه تمام کننده حساب کار را 1-0 کرد.

 

1691351


پس از این گل بازی متعادل دنبال شد و تیم میزبان هم برای رسیدن به گل پیش کشید اما در دقیقه 14، روی پاس آرائوخو، این آداما ترائوره بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. 
در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده بازیکنان اسپانیول مانع از ایجاد موقعیت می شد. در دقیقه 37، بار دیگر آداما ترائوره صاحب موقعیت شد اما این بار دیه‌گو لوپز با حضور به موقع، سد راه او شد و دروازه اسپانیول را نجات داد.
فشار حملات بارسا ادامه داشت و یک دقیقه بعد، روی ارسال آلبا، ترائوره می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در مقابل این اسپانیول بود که توانست در دقیقه 40 به گل تساوی برسد. روی حرکت خوب رائول دی توماس و پاس او بود که سرجی داردر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، کار را به تساوی کشید. 

چیزی نمانده بود که ترائوره خیلی زود بار دیگر بارسا را پیش بیندازد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 57 بود که روی شلوغی مقابل دروازه اسپانیول، گاوی توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را به دلیل در آفساید قرار داشتن فرانکی دی یونگ نپذیرفت.
در حالی که بازیکنان بارسا سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، این اسپانیول بود که در دقیقه 64 به گل دوم رسید. روی یک ارسال بلند از سرجی داردر به پشت مدافعان بارسلونا، رائول دی توماس صاحب فرصت شد و در موقعیت تک به تک با تراشتگن، دروازه بارسا را برای بار دوم باز کرد.

 

1691365


بارسایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در مقابل بازیکنان میزبان به دنبال زدن گل بعدی روی ضدحملات بودند. حساسیت بازی در دقایق پایانی به اوج رسید و این باعث افزایش تنش ها شد. به طوری که در دومین دقیقه از وقت های اضافی، جرارد پیکه و نیکو ریبائودو به دلیل درگیری از داور کارت قرمز دریافت کردند.
اما بازیکنان بارسا دست از تلاش نکشیدند و سرانجام در دقیقه ششم از وقت های تلف شده به گل تساوی رسیدند. روی ارسال بلند آداما ترائوره از سمت راست بود که لوک دی یونگ بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه دیه‌گو لوپز را باز کرد تا این دیدار حساس با تساوی 2-2 به پایان برسد.

1691385

دیدگاه‌ها