کد خبر : 1810640 | 25 بهمن 1400 ساعت 10:20 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع‌بارسا و عذرخواهی از هواداران اسپانیول(عکس)

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، بعد از اتفاقات جنجالی بازی شب گذشته این تیم برابر اسپانیول، از هواداران تیم رقیب عذرخواهی کرد.

مدافع‌بارسا و عذرخواهی از هواداران اسپانیول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که طی هفته‌های اخیر روند فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود شب گذشته در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول رفت و نهایتاً با تساوی 2-2 برابر رقیب خود متوقف شد. البته بارسا در لحظات پایانی از شکست فرار کرد چرا که تا قبل از گل دقیقه 96 لوک دی یونگ از حریف خود عقب بود.

مانند بسیاری از دربی های قبلی بازی شب گذشته اسپانیول و بارسلونا نیز خالی از جنجال نبود؛ در لحظات پایانی بازی بود که شاهد اخراج سه بازیکن از زمین مسابقه بودیم. جایی که دو بازیکن اسپانیول به ترتیب در دقایق 93 و 96 و جرارد پیکه از بارسلونا در دقیقه 92 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

 

1691432

 

یکی دیگر از اتفاقات جنجالی بازی شب گذشته را مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا یعنی رونالد آرائوخو رقم زد. جایی که این بازیکن بعد از اخراج جرارد پیکه رو به نیمکت اسپانیول به آنها طعنه زد و گفت: "به سگوندا بروید(دسته دوم فوتبال اسپانیا)"

با این وجود آرائوخو ساعاتی بعد از این بازی از هواداران اسپانیول عذرخواهی کرد و در صفحه اجتماعی خود نوشت: "می‌خواهم از همه اسپانیولی‌ها به خاطر ژست امشبم عذرخواهی کنم. این بخشی از تنش‌هایی است که در بازی‌های دربی مانند این اتفاق می‌افتد. من خودم را فردی محترم در قبال هواداران و باشگاه های رقیب می دانم به همین دلیل نمی توانم به خاطر آنچه که اتفاق افتاد به خودم افتخار کنم."

 

1691433

دیدگاه‌ها