کد خبر : 1810678 | 25 بهمن 1400 ساعت 13:08 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

دیوید مویس:

لطفا ببخشید و ماجرای کورت زوما را فراموش کنید!

دیوید مویس، سرمربی باتجربه وستهام از هواداران فوتبال تقاضا کرد کورت زوما را بخشیده و ماجرا را فراموش کنند.

لطفا ببخشید و ماجرای کورت زوما را فراموش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا و پس از اینکه کلیپ کوتاهی در شبکه های اجتماعی آپلود شد که نشان می داد کورت زومای فرانسوی در خانه اش به یک گربه لگد زده، مشکلات فراوانی برای این بازیکن رقم خورده و او درگیر جنجال آزار حیوانات شده است. نام کورت زوما دقایقی قبل از شروع دیدار وستهام مقابل لستر از ترکیب چکش ها حذف شد. حالا دیوید مویس در این رابطه صحبت کرده و خواستار تمام شدن جنجال های اخیر شده است.

 

1690295


دیوید مویس به اسکای اسپورت گفت: "کورت زوما قبل از بازی بیمار بود. اما علیرغم این شرایط می خواست بازی کند و ما نیز خواهان حضور او در میدان بودیم. البته کورت زوما در طول شب مریض بوده، از بازیکنان دور بود و خیلی غذا نمی خورد. زمانی که شرایط کورت را بررسی کردیم بعید می دانستیم امکان حضور او در زمین وجود داشته باشد، به همین دلیل به عیسی دیوپ گفتیم که آماده باشد.


جنجال های اخیر کورت زوما؟ امیدوارم کمی بینش و طرز تفکر باشگاه وستهام را البته بیشتر در زمین تغییر داده باشیم، ما یک تیم جوان خوب و تماشایی داریم و در تلاش برای بهبود شرایط هستیم. وستهام در لندن کار بزرگی انجام داده، هواداران جوان به این تیم علاقمند شده اند و اقدامات مثبتی صورت گرفته است. ما نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقی آنچه را که در جریان است خراب کند. اشتباهی انجام شده و سرمربی و بازیکنان اشتباه کرده اند. دوست دارم احساس کنم که بخشش صورت گرفته و البته طرف مقصر نیز عذرخواهی کرده است."
 

دیدگاه‌ها