کد خبر : 1810881 | 27 بهمن 1400 ساعت 11:32 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته نه، ولی او هفته بعد در تمرینات گروهی است

واکنش مربی لورکوزن به زمان بازگشت آزمون

جراردو سیوانه کاسترو سرمربی لورکوزن اعلام کرد که سردار آزمون هفته آینده می تواند به تمرینات گروهی اضافه شود.

واکنش مربی لورکوزن به زمان بازگشت آزمون

به گزارش "ورزش سه"، انتقال سردار به بایر لورکوزن ناگهانی و غیرمنتظره بود. در حالیکه رسانه ها خبر از حضور این مهاجم در فرانسه می دادند، اما آزمون در خلال اردوی زنیت در دبی با آلمانی ها وارد مذاکره شد و به این تیم پیوست. حالا هواداران این تیم در انتظار نخستین حضور بازیکن ایرانی با لباس سیاه و قرمز هستند.

سردار در زمان حضور در زنیت و دیدار با چلسی، دچار مصدومیت شد و از آن زمان تاکنون بسیاری از بازی های این تیم روسی و همچنین تیم ملی ایران را نیز از دست داده است. با این حال، او چند روزی است که در حال ریکاوری پس از آسیب دیدگی است و تمرینات انفرادی خود را نیز آغاز کرده است.

هواداران بایرلورکوزن چه زمانی برای اولین بار خرید جدید خود را در زمین مسابقه خواهند دید؟ جراردو سیوانه کاسترو سرمربی بایرلورکوزن روز گذشته درباره آخرین وضعیت آزمون و زمان بازگشت این بازیکن به میادین گفت: شاید این هفته نه، اما در هفته آینده سردار آزمون می تواند به تمرینات گروهی ملحق شود.

 

1691784

 

او ادامه داد: آزمون در حال حاضر آسیب دیدگی از ناحیه رباط و همچنین ابتلا به کرونا را پشت سر می گذارد و در باشگاه جدیدش به دقت در حال آماده سازی است. او قبلاً تمرینات درون زمین را آغاز کرده است. او یک برنامه انفرادی با بخش ورزشی دارد. سردار هنوز در تمرینات توانبخشی حضور دارد و فعلا در کنار ما نیست.

بایرلورکوزن روز جمعه و در چارچوب هفته بیست و سوم بوندس لیگا، در زمین تیم رده نهمی ماینتس به میدان خواهد رفت. سردار این بازی را از دست خواهد داد اما ممکن است برای دیدار 7 اسفند مقابل آرمینیا بیله فلد در دسترس سیوانه باشد.

دیدگاه‌ها