کد خبر : 1810932 | 27 بهمن 1400 ساعت 17:17 | 51.8K بازدید | 21 دیدگاه

میاتوویچ:

رئال ناامیدم کرد، بدتر از این نمی‌شد بازی کرد

ستاره سابق کهکشانی‌ها که با گل او رئال برای هفتمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد، امید زیادی به صعود تیم به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها ندارد.

رئال ناامیدم کرد، بدتر از این نمی‌شد بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به پی اس جی واگذار کرد و برای جبران سه هفته بعد باید در برنابئو با اختلاف دو گل پیروز شود. تک گل بازی را کیلیان امباپه در دقیقه 93 به ثمر رساند ضمن اینکه لیونل مسی دقیقه 62 یک پنالتی را هم از دست داد. رئال تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یک شوت داخل چارچوب را نیز از این تیم ندیدیم.

 

1691696

 

در نظرسنجی‌های صورت گرفته در رسانه‌های اسپانیایی، شانس صعود رئال 50-50 است اما پردراگ میاتوویچ اسطوره رئال چندان به صعود تیمش خوشبین نیست.

او به کادنا سر گفت:« قبل از بازی حس خوبی داشتم و فکر می‌کردم رئال سبک همیشگی‌اش در لیگ قهرمانان را ارائه خواهد داد ولی پس از نمایشی که از تیم دیدم، تمام خوشبینی‌هایم برای بازی برگشت از دست رفت. واقعا از رئال ناامید شدم. رئال تیمی کند و بدون هویت بود. خیلی نگران بازی برگشت هستم چون وقتی در طول 90 دقیقه و با این بازیکنان بزرگ نمی‌توانید یک شوت داخل چارچوب هم بزنید، نمی‌توانید برای بازی برگشت هم ادعای چندانی داشته باشید. می‌توانید حال من و هواداران را تصور کنید.»
 

1691693

 

میاتوویچ ادامه داد:« هر تیمی می‌تواند روز بد داشته باشد ولی رئال 90 دقیقه تمام بد بود. حتی در یک مقطع کوتاه از بازی نیز بهتر از پی اس جی نشان نداد. بله، در بازی برگشت هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی باید توجه داشت که کاسیمیرو و فرلاند مندی را در اختیار نخواهیم داشت و شرایط فعلی بنزما هم خوب نیست. 

رئال برای کامبک و صعود، نیاز به تحولی اساسی دارد. به شخصه از وینیسیوس هم انتظار زیادی داشتم ولی او ناامیدم کرد. رئال بدتر از این نمی‌توانست بازی کند و کارلتو برای بازی برگشت باید خیلی چیزها را تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها