کد خبر : 1811107 | 28 بهمن 1400 ساعت 17:39 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

عکس ویژه از سرپرست جدید فدراسیون

در پی فعل و انفعالات عجیبی که طی ساعات اخیر شکل گرفته، اکنون میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی و انتخاب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد خروجی جلسه چند ساعته اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که برای عزل عزیزی خادم شکل گرفته بود در ساعت ١٧ امروز با اعلام سرپرستی میرشاد ماجدی همراه شود.

مهاجم اسبق استقلال که طی سالیان اخیر بیشتر در جایگاه مدیریتی کار را در تیم‌های استقلال، خونه به خونه بابل و حتی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دنبال کرده بود، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت راهبردی در ورزش در مقطع دکترا است.

 

1692097

 

مهاجم گیلانی اسبق استقلال که در دوره بازی‌اش با پیراهن این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا نیز شده، در آخرین انتخابات فدراسیون فوتبال با دستیابی به ٢٠ رای به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه انتخاب شد. اکنون در شرایطی که به نظر می‌رسید بعد از اتفاقات مربوط به عزل عزیزی خادم، سراجی یا اصولی سرپرستی فدراسیون را عهده‌دار شوند، خروجی این جلسه منجر به انتخاب و دریافت حکم سرپرستی برای میرشاد ماجدی شد تا معادلات پیچیده‌تر از گذشته شود.

این تصویری است از دوران حضور میرشاد ماجدی در تیم ملی فوتسال که در جام جهانی در کنار سعید اکبری، اکبر یوسفی و البته اسطوره برزیلی فوتبال برزیل و جهان (پله) ثبت شده و باید دید آینده کاری او در این پست پرماجرا چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها