کد خبر : 1811121 | 28 بهمن 1400 ساعت 18:33 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

می‌توانیم میزبان ۲ گروه آسیایی باشیم؛

نویدکیا: به امید زنده‌ایم تا ۹ امتیاز جبران شود

سرمربی سپاهان امیدوار است اختلاف امتیازی با پرسپولیس و استقلال را تا پایان فصل جبران کنند.

نویدکیا: به امید زنده‌ایم تا ۹ امتیاز جبران شود

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار با هوادار گفت: به نظرم بازی فوق‌العاده سختی خواهیم داشت چون هوادار در هفته‌های گذشته فوتبال با کیفیتی به ویژه مقابل تیم‌های بالای جدولی به نمایش گذاشته است.

او ادامه داد: خدا را شکر ما در دیدار قبل بازی خوبی انجام دادیم ولی در دور رفت در چند بازی لیگ برتر و جام حذفی نتوانستیم نتیجه بگیریم و شرایطمان خوب نبود ولی هفته قبل بچه‌های ما نمایش خوبی داشتند و خودمان را آماده کردیم تا فردا هم عملکرد خوبی ارائه بدهیم، اما بارها گفته‌ام که در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر و امتیاز گرفتن مشکل‌تر خواهد شد که باید هفته به هفته برنامه‌ریزی داشته باشیم و کادر فنی و بازیکنان تلاش کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص برنامه‌ریزی این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: همه تیم‌ها دوست دارند از مرحله گروهی صعود کنند که ما هم اولین فکرمان همین است و اگر این اتفاق افتاد، سایر مسابقات برای فصل آینده می‌ماند و می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

 

1692119

 

نویدکیا اضافه کرد: برای میزبانی در آسیا آقای ساکت پیگیر هستند و با فدراسیون صحبت کرده‌اند. ما حاضر به میزبانی در اصفهان هستیم و حتی شرایط‌ لازم برای میزبانی از دو گروه را فراهم آوردیم ولی ظاهرا ای‌اف‌سی گفته است هر ۵ گروه غرب آسیا در یک کشور برگزار شود و امکانات خاصی می‌خواهد که هر گروه باید دو زمین تمرین داشته باشد و همچنین داوران هر گروه در یک زمین تمرین باشند. هر استادیوم باید ۴ رختکن مجزا داشته باشد ولی تا جایی که در جریان هستم، ما می‌توانیم میزبان یک یا دو گروه باشیم. اگر هم اینطور نشد، عربستان یا امارات میزبان خواهند شد.

او با اشاره به کمبود زیرساخت‌های فوتبال در ایران ابراز کرد: شرایطمان خیلی ایده‌آل نیست ولی باید سپاهان و فولاد تا جایی که می‌توانند رقابت سختی انجام بدهند و از اعتبار  فوتبال ایران دفاع کنند. مسابقات با تیم‌های عربستانی سخت است و شاید هزینه یک بازیکن آنها به اندازه کل بودجه یک باشگاه خوب ایران باشد. ما هم باید برای صعود از مرحله گروهی تلاش کنیم و امیدوار به آینده باشیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: هوادار یک باشگاه نوپاست و باید خیلی به آنها احترام گذاشت. هوادار در سه، چهار بازی اول شکست خورد ولی خیلی خوب خودشان را جمع کردند و باید به آقای عنایتی و همکاران‌شان خسته نباشید گفت که از آن وضعیت خارج شدند. باید به آنها وقت بدهند تا این باشگاه را به شکلی که دوست دارند، برنامه‌ریزی کنند و پیش ببرند. کار سختی است و به این راحتی نمی‌شود، اما واقعیت این است که ساختن یک باشگاه خوب زمان‌بر است و باید سال‌های سال برای آن برنامه‌ریزی و هزینه شود ولی الان حفظ تیم، مهم‌تر از ساختار است.

نویدکیا در خصوص اختلاف امتیازی با استقلال و پرسپولیس گفت: باید به فوتبال منطقی نگاه کرد و نباید احساساتی حرف‌های عامیانه زد تا فقط هواداران خوشحال شوند. فاصله ۹ امتیاز زیاد و رسیدن به آن سخت است ولی آدم به امید زنده است و باید بازی به بازی پیش برویم و امیدوار باشیم که در روزهای آخر و در دیدارهای مستقیم با رقبای خودمان نزدیک و نزدیک‌تر شویم. باید تلاش بیشتری انجام بدهیم تا خودمان را به تیم‌های بالانشین نزدیک کنیم. شاید در اواخر فصل رقابت کنیم تا یک اتفاق خوب برای ما بیفتد.

دیدگاه‌ها