کد خبر : 1811238 | 29 بهمن 1400 ساعت 14:50 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

افراد خاص سهام دو باشگاه را در اختیار نگیرند

ابوترابی‌فرد: سهام استقلال و پرسپولیس به هواداران برسد

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران بخشی از صحبت‌های امروز خود در خطبه‌های نماز جمعه تهران را به موضوع ورزش و سپس خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آیین نماز جمعه امروز تهران حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز که در مصلای امام خمینی (ره) اقامه شد، پس از ذکر نکاتی در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی بخشی از سخنان خود را به مسئله ورزش اختصاص داد و تاکید کرد بهتر است در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مسیر واگذاری سهام طوری باشد که افراد خاصی سهام اکثریت را در اختیار نداشته باشند و این موضوع طوری مدیریت شوند که هواداران بتوانند در سراسر کشور سهامدار این دو باشگاه پر طرفدار باشند.

ابوترابی فرد در این باره چنین گفت: دنیای فوتبال، یک حوزه چندوجهی است که شامل ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روانی است. مدیریت بهینه این بخش، نیازمند یک فرایند نظام‌مند و درست است که در مسیر ارتقاء این ورزش گام بردارد.

ابوترابی فرد در ادامه اظهار داشت: دولت محترم ضمن برنامه‌ریزی برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به توده‌های مردم، ‌مراقب باشد که افراد خاص سهام این باشگاهها را در اختیار نگیرند.

خطیب جمعه تهران تاکید کرد: سهام این دو باشگاه باید در اختیار هوادران آنها باشد و برای خرید سهام نیز محدودیت ایجاد شود. این کار از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و راه را برای توسعه این ورزش هموار می‌کند.

دیدگاه‌ها