کد خبر : 1811306 | 29 بهمن 1400 ساعت 19:35 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: چیزهای بسیاری از کونته یاد می‌گیرم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار برابر تاتنهام به تمجید از آنتونیو کونته پرداخت.

گواردیولا: چیزهای بسیاری از کونته یاد می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان تاتنهام است. 
سیتی در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول است اما گواردیولا نگران است که تیم آنتونیو کونته در دیدار شنبه شب برای آنها دردسرساز شود و شرایط را برای این تیم بسیار سخت کند. 
گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تاتنهام گفت:« این واقعیت که آنها سه بازی متوالی برابر ما شکست خورده‌اند باعث می‌شود بازی فردا برای ما دشوار شود. قبول شکست در چهار بازی متوالی برای تیم‌های درجه یک واقعا سخت است.»
او با تمجید از کیفیت شاگردان کونته اظهار داشت:« ما بارها برابر تاتنهام به مشکل خورده‌ایم چون آنها کیفیت بسیار بالایی دارند. تغییر شرایط در اواسط فصل برای هیچ سرمربی‌ای آسان نیست. ما زمان زیادی نداریم. این باشگاه به من فرصت داد و من از این بابت از آنها سپاسگزار هستم.»

 

1682845


این سرمربی اسپانیایی به تحسین عملکرد کونته پرداخته و ادامه داد:« اگر این باشگاه به او اعتماد کرده و زمان کافی را در اختیارش قرار دهد، او در یوونتوس توانایی‌اش را نشان داده و در میلان و چلسی نیز خودش را ثابت کرده است. اگر تاتنهام صددرصد به او اعتماد کند، موفق خواهد شد. هر سرمربی‌ای نیاز به زمان دارد، وقتی من بازی‌های او را نگاه می‌کنم حس می‌کنم می‌توانم چیزهایی یاد بگیرم.»
گواردیولا همچنین به شرایط تیمش در مسیر بازگشت از لیسبون پس از دیدار برابر اسپورتینگ اشاره کرده و گفت:« وقتی این ویدیو را دیدم، تصاویر ترسناک‌تر از چیزی بود که ما در هواپیما تجربه کردیم. شرایط سختی بود. هواپیما پایین رفت و فورا موتور به راه افتاد و ما بالا رفتیم. خلبان بسیار خوبی داشتیم که با ما حرف زد و باعث شد آرام باشیم. او فوق العاده بود. ما کمی عصبی بودیم اما او همه را آرام کرد.»

دیدگاه‌ها