کد خبر : 1811372 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:38 | 30.2K بازدید | 8 دیدگاه

از پورحمیدی، شریفات و فخرالدینی تا آزادی و مجیدی؛

۵+۱ استقلالی که حریف پرسپولیس نشدند(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک در شرایطی ترکیب تیمش را چینش کرد که نام 5 بازیکن استقلالی نیز در جریان مسابقه با پرسپولیس در ترکیب ایرالکو به چشم می‌آمد.

۵+۱ استقلالی که حریف پرسپولیس نشدند(عکس)

به گزارش "ورزش سه" در شب شکست آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، رسول خطیبی در نیمه‌ی مربیان تلاش کرد تا با تعویض‌های خود شرایط را به سود تیم خود تغییر بدهد و با تقویت خط حمله تیمش با حضور بازیکنان تازه‌نفس بتواند ورق بازی را به سود آلومینیوم برگرداند و آن‌ها با دست پر و کسب امتیاز، ورزشگاه آزادی را به مقصد اراک ترک کنند.

نکته جالب‌توجه در ترکیب آلومینیوم اراک، حضور بازیکنانی با سابقه‌ی بازی در استقلال بود که با انگیزه‌ای خاص و متفاوت به ورزشگاه آزادی بازگشته بودند تا در مقابل پرسپولیس حضور پیدا کنند.

در جمع نفرات اولیه ایرالکو حسین پورحمیدی، میلاد فخرالدینی و اسماعیل شریفات حضور داشتند؛ در نیمه دوم و بعد از خروج شریفات از زمین مسابقه، محمدرضا آزادی خرید زمستانی آلومینیوم اراک، دیگر آبی‌پوش سابق بود که در لباس آلومینیوم به زمین مسابقه آمد اما نتوانست گره از کار تیمش باز کند و دروازه پرسپولیس را فرو بریزد.

میثم مجیدی کاپیتان باتجربه آلومینیوم که سابقه کاپیتانی در استقلال را هم دارد، در واپسین دقایق بازی به ترکیب آلومینیوم آمد تا او پنجمین استقلالی حاضر در مصاف آلومینیوم-پرسپولیس باشد و بار دیگر این‌بار در نقش بازیکن تیم اراکی تجربه بازی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت را به دست آورد.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها