کد خبر : 1811445 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:56 | 8.6K بازدید | 8 دیدگاه

بردن 1-0 هیچ ایرادی ندارد

بیگ‌زاده: مطمئنم استقلال می‌تواند قهرمان بشود

هاشم بیگ‌زاده معتقد است ارتباط با خوبان عالم باعث ایجاد حواشی و برکناری عزیزی خادم شد.

بیگ‌زاده: مطمئنم استقلال می‌تواند قهرمان بشود

به گزارش ورزش سه، هاشم بیگ‌زاده که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در جمع خبرنگاران درباره تغییرات ایجاد شده در فدراسیون گفت: همانطور که همه می‌دانند اتفاقاتی در فدراسیون هم برای رییس فدراسیون و هم برای کسانی که کنار ایشان بودند رخ داده است. این اتفاقات از زمانی رقم خورد که از همان اول عده ای می‌گفتند با خوبان عالم ارتباط برقرار شده. جادو هست و نمی‌گوییم نیست؛ خیلی از مربی های لیگ برتر هم الان این کار را می‌کنند. متاسفانه نمی‌شود جادو را ثابت کرد اما می‌شود جلوی آن را گرفت. کاری به صعود تیم ملی و موفقیت هایش ندارم اما این اتفاقاتی که افتاد همه دست به دست هم داد تا این مسائل برای فوتبال کشور پیش بیاید. امیدوارم با آمدن آقای میرشاد ماجدی که دوست خوب ما است، اتفاقات خوبی بیفتد و آقا میرشاد موفق باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا میرشاد ماجدی توانایی حل مشکلات را دارد، عنوان کرد: مشکلات خیلی زیاد است و زمان‌بر هم است. تا جایی که من می‌دانم در این سه ماه آقای ماجدی هست تا برای ریاست فدراسیون تصمیم گیری شود اما در این مدت کم می‌شود کارهای خیلی قوی و خوبی انجام داد. من آقای ماجدی را چند سال است از نزدیک می‌شناسم؛ ایشان در استقلال هم کارهای اجرایی خیلی خوبی انجام داد. در فدراسیون هم بود و به همه اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود اشراف داشت. من فکر می‌کنم آقای ماجدی یکی از کسانی بود که برای رییس فدراسیون شدن عزیزی خادم امضا داد و اولین نفری هم بود که برای استعفایش امضا داد. فکر می‌کنم  او آدم سالمی است و انشاالله با حمایت وزارت ورزش اتفاقات خوبی برای فدراسیون رخ بدهد و این بلاتکلیفی و حاشیه ای که در فوتبال هست جمع شود.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد نتایج خوب و صدرنشینی این تیم در لیگ بیست و یکم بیان کرد: جا دارد به باشگاه استقلال و به خصوص هواداران عزیزمان تبریک بگویم. تیم صدر جدول است. من خودم کسی بودم که انتقاد می‌کردم و می‌گفتم خوب بازی نمی‌کند ولی وقتی تیم نتیجه می‌گیرد باید احترام بگذاریم. حالا که تیم با این سیستم و تاکتیک نتیجه گرفته، امیدوارم همین روند را ادامه بدهد و بتواند قهرمان شود.

او ادامه داد: من چندین سال در استقلال بودم؛ وقتی خوب بازی می‌کردی می‌گفتند تیم چرا خوب بازی می‌کند، بد بازی می‌کردی و نتیجه نمی‌گرفتی می‌گفتند هم بد بازی می‌کند و هم نتیجه نمی‌گیرد. در هر صورت انتقادات بوده است ولی الان مهم این است که استقلال در روند خوبی افتاده است. امیدوارم همین روند را ادامه بدهد و نتایج خوب بگیرد. من مطمئنم می‌تواند قهرمان شود.

بیگ‌زاده در پایان در واکنش به دلخوری که هواداران استقلال از او داشتند گفت: من قصد طرفداری از شخصی را نداشتم. مجری آن برنامه از من سوال کرد و من هم بدون جواب نگذاشتم. با همه این مسائل جا دارد از هواداران تشکر کنم، من دوستشان دارم. استقلال خوب بازی می‌کند و فوتبال با سیاستی ارائه می‌دهد. چه ایرادی دارد که ۱-۰ می‌برد؟ مهم برد و موفقیت تیم است. امیدوارم هواداران ما را بخشیده باشند.

دیدگاه‌ها