کد خبر : 1811450 | 30 بهمن 1400 ساعت 15:06 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال بهتر کردن جایگاهمان در جدول هستیم

جبیره: خدا را شکر از زمین فجر سالم بیرون آمدیم

بازیکن صنعت نفت اعلام کرد که کیفیت بد استادیوم حافظیه شیراز باعث شده است تا دو تیم نتوانند بازی خوبی را از خود ارائه کنند.

جبیره: خدا را شکر از زمین فجر سالم بیرون آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، فجرسپاسی و صنعت نفت در استادیوم حافظیه شیراز به تساوی بدون گل رسیدند. کیفیت بد چمن ورزشگاه، سوژه بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت بود و رضا جبیره بازیکن آبادانی ها نیز اعتقاد دارد اگر وضعیت بهتر بود، بازی بهتری را شاهد می بودیم.

جبیره در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص تقابل روز گذشته برابر فجر گفت: به نظر من بازی خوبی نبود. زمین بازی، جایی نیست که بخواهیم در آنجا بازی کنیم. اگر این دیدار را دیده باشید، توپ کلا روی هوا بود. خدا را شکر که از این زمین سالم بیرون آمدیم. زمین برگزاری این بازی واقعا بد است. حتی بازیکنان فجر نیز در صحبت با خود ما اعلام کردند که این زمین تمرین واقعا بد است. ان شالله که فکر و چاره‌ای به حال این تیم کنند.

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: فجر تنها نماینده استان فارس است و بایستی زمین خوبی داشته باشد. در هر صورت، کیفیت بد زمین بازی ما را خراب کرد. خدا را شکر توانستیم امتیاز کسب کنیم ولی به نظر خودم اگر وضعیت زمین محل برگزاری مسابقه بهتر بود، می توانستیم بازی را ببریم.

وی درخصوص اینکه صنعت نفت به روند خوب خودش ادامه داد، گفت: خدا را شکر در چند بازی متوالی به پیروزی رسیدیم و حتی در بازی با فجر نیز برای برد به میدان رفتیم ولی زمین بازی اجازه نداد، انشاالله در دیدارهای بعدی بتوانیم به پیروزی برسیم.

بازیکن صنعت نفت در مورد اینکه منصوریان نیز در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرده است اگر کیفیت زمین خوب بود، بازی بهتری را شاهد می بودیم، گفت: بله خودشان نیز این را گفتند. چمن ورزشگاه اجازه بازی روی زمین را نمی داد. اگر می خواستیم روی زمین بازی کنیم، ریسک آن بیشتر بود و ممکن بود توپ را از دست بدهید. از آنجایی که بازیکنان فجر در ورزشگاه حافظیه بازی کرده بودند، نسبت به ما راحت تر بازی کردند. واقعا زمین خوبی نیست و امیدوارم آن را برای فجر درست کنند.

او درباره تأثیر غیبت طالب ریکانی در این بازی گفت: طالب کاپیتان تیم و بزرگ ماست. او در بازی های قبل نشان داده که خیلی به درد تیم ما خورده است. او در این بازی محروم بود و انشاالله در دیدارهای بعدی به ما کمک کند.

جبیره در پایان درخصوص دیدار هفته بعد برابر نساجی گفت: آنها تیم خوبی هستند و فوتبال بازی می کنند. ما نیز در خانه خودمان بازی خواهیم کرد. تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا در این هفته خوب تمرین کنیم. انشاالله برویم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها