کد خبر : 1811508 | 30 بهمن 1400 ساعت 17:20 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

ماموریت دشوار کونته؛

پیروزی مقابل گواردیولا؟ سخت است اما شدنی!

برتری مقابل منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا برای تیم‌های آنتونیو کونته در گذشته غیرممکن نبوده است.

پیروزی مقابل گواردیولا؟ سخت است اما شدنی!

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر، تاتنهام که در هفته‌های اخیر اوضاع وخیمی داشته، مهمان منچسترسیتی آماده و قبراقِ مدت اخیر خواهد بود. آنتونیو کونته در گذشته و در رقابت‌های لیگ برتر چهار بار با پپ گواردیولا روبه‌رو شده و همه چیز بین این دو سرمربی مشهور فوتبال جهان مساوی پیش رفته؛ هر دو نفر دو پیروزی و دو باخت. 
سابقه اولین رویارویی کونته و گواردیولا به دسامبر سال 2016 باز می‌گردد. در آن مقطع چلسی تحت هدایت کونته حریف پرستاره خود را با نتیجه 3-1 در منچستر شکست داد. چلسی همچنین چهار ماه بعد و در بازی برگشت در غرب لندن این بار با نتیجه 1-2 به پیروزی دست یافت. در نهایت فصل برای تیم کونته فوق‌العاده تمام شد و او توانست در میان آن همه مدعی تیم خود را به‌عنوان قهرمانی در لیگ برتر برساند.

1692647

 

اما اوضاع در فصل بعد متفاوت رقم خورد و چلسی در هر دو دیدار رفت و برگشت در لیگ برتر مقابل تیم گواردیولا مغلوب شد. اولین بازی با شکست 1-0 در استمفوردبریج همراه شد و سیتی در دیدار برگشت با نیز با همین نتیجه در خانه خود به برتری رسید. 
سال جدید برای آنتونیو کونته و تاتنهام بسیار دشوار آغاز شده و بازی امروز بهترین فرصت برای بازگشت روحیه به ترکیب اسپرز خواهد بود، اما پیروز شدن مقابل سیتیِ آماده گواردیولا مطمئناً آسان نیست. تاتنهام در در سه دیدار اخیر متوالی خود در لیگ برتر شکست خورده و سیتی نیز با کسب پیروزی‌های پیاپی، با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها