کد خبر : 1811565 | 30 بهمن 1400 ساعت 22:11 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: تاپ‌فور؟ هنوز راه درازی در پیش داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر برنتفورد راضی است.

آرتتا: تاپ‌فور؟ هنوز راه درازی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان برنتفورد بود و ‌در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های اخیر موفق شد با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد تا به‌نوعی انتقام بازی رفت را هم گرفته باشد.

میکل آرتتا درباره اینکه آیا شکست هفته اول مقابل برنتفورد به آنها برای ادامه راه انگیزه داده یا خیر گفت: "این مسئله به ما کمک می‌کند. ما این زخم را با خود به‌همراه داشتیم و مطمئنا من آن را احساس کردم. من سعی کردم به بازیکنانم یادآوری کنم که بعد از آن بازی چه احساسی داشتند و فکر می‌کنم که این مسئله موثر بود."

 

1692770

 

آرسنال با برد امروز تنها یک امتیاز با منچستریونایتد رده چهارمی فاصله دارد. این در حالی است که آنها دو بازی هم کمتر از یونایتد انجام داده‌اند. آرتتا در این‌باره نیز گفت: "هنوز راه درازی در پیش است اما من فکر می‌کنم که ما یک گام دیگر به آن نزدیک‌تر شده‌ایم."

آرتتا درباره عملکرد نسبتاً بدی که آرسنال در نیمه اول از خود ارائه داد نیز گفت: "فکر می‌کنم که واقعاً خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول فرصت‌های داشتیم که در لیگ‌برتر شما باید چنین موقعیت‌هایی را تبدیل به گل کنید. به‌طور کلی من معتقدم که باید از این نتیجه راضی بود."

 

1692771

دیدگاه‌ها