کد خبر : 1811746 | 01 اسفند 1400 ساعت 23:54 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

ابراهیمی، برنده دوئل با دیاباته و استراماچونی

الوکره در حضور هافبک ایرانی خود مقابل الغرافه به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الغرافه قطر در شبی که سعید عزت‌اللهی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت، از ساعت ۱۹:۲۵ امشب در استادیوم سعود بن عبدالرحمن، در حالی یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ ستارگان را مقابل الوکره برگزار کرد که این تیم از امید ابراهیمی در ترکیب ابتدایی خود بهره می‌برد.

شاگردان آندره‌آ استراماچونی بازی را بهتر از یاران ابراهیمی شروع کردند و موفق شدند گل اول بازی را در دقیقه ۴ روی حرکت سریع همام احمد از جناح چپ، ارسال او و شوت والی سفیان هنی به کنج دروازه الوکره به ثمر رسانند.

1693159

الوکره که در تلاش برای حفظ رتبه سوم جدول بود، پس از این گل نمایش هجومی‌تری ارائه داد و در دقیقه ۲۳ روی یک حمله سریع با پاس در عمق امید ابراهیمی به حازم شحاته و پاس در عرض او برای محمد بن‌یطو، توسط این بازیکن به گل تساوی مقابل الغرافه رسید.

یاران ابراهیمی در دقایق تلف شده نیمه اول یک گل زدند که VAR آن را رد کرد ولی پس از اینکه الغرافه در دقیقه ۵۴ عمرو سراج را بخاطر اخراج از دست داد و ۱۰ نفره شد، الوکره بازی را کاملا در دست گرفت و در دقایق ۶۰ و ۷۰ دو گل به ثمر رساند تا برد خانگی خود را تقریبا قطعی کنند.

شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال و حال حاضر الغرافه در دقیقه ۸۴ یک موقعیت مسلم گلزنی را در مقابل دروازه خالی الوکره از دست داد ولی در ثانیه‌های پایانی این تیم توانست گل دوم را بزند و اختلاف را کمتر کند.

1693160

یاران ابراهیمی که دیدار اخیرشان مقابل قطر اس. سی را واگذار کرده بودند، در دیدار امشب به برد ارزشمند ۳ بر ۲ برابر الغرافه دست یافتند تا ۳۴ امتیازی شوند و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند؛ شاگردان استراماچونی هم با این باخت ۲۷ امتیازی و در رتبه ششم ایستادند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره امشب شانزدهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه انجام داد و یک کارت زرد هم دریافت کرد، اما سعید عزت‌اللهی پس از انجام سه بازی برای الغرافه به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش نبود.

دیدگاه‌ها