کد خبر : 1811766 | 02 اسفند 1400 ساعت 09:36 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: نگفته بودم رقابت قهرمانی تمام شده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است تیمش باید برای رسیدن به قهرمانی در تمامی دیدارها بجنگد.

گواردیولا: نگفته بودم رقابت قهرمانی تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچسترسیتی در دیدار برابر تاتنهام در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس باعث شد که شرایط این تیم در صدر جدول این لیگ کمی متزلزل شود. 
سیتی در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارد و این در حالی است که شاگردان یورگن کلوپ یک بازی کمتر از این تیم انجام داده‌اند و اگر در این بازی به پیروزی برسند، می‌توانند فاصله‌شان با صدر را تنها به سه امتیاز برسانند. 
هنوز 12 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت باقی مانده و سیتی این شانس را دارد که بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع کند. 

 

1688994


گواردیولا درباره شرایط تیمش به خبرنگاران گفت:« ما باید در هر بازی با تمام وجود بجنگیم و در هر بازی که بتوانیم سه امتیاز را به دست آوردیم، یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر خواهیم شد. من چند هفته قبل گفتم که باید امتیازهای زیادی برای قهرمانی به دست بیاوریم و این کاری است که سعی داریم آن را انجام دهیم.»
او با اشاره به عملکرد تیمش در جریان باخت برابر تاتنهام اظهار داشت:« من صادقانه فکر می‌کنم که عملکرد خوبی در این بازی داشتیم. هرگز نگفته بودم که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به پایان رسیده است. این طبیعی است. تیم‌های قعرنشین در ژانویه و فوریه به پیروزی می‌رسند چون همه با تمام وجود می‌جنگند.»
این سرمربی اسپانیایی با اشاره به وضعیت فعلی تیمش اضافه کرد:« شرایط دشوار خواهد بود و ما از این موضوع خبر داریم. اما این اتفاقی است که رخ داده است. ما در یک بازی شکست خوردیم و حالا باید جلسات تمرینی برگزار کرده و آماده بازی بعدی شویم.»

دیدگاه‌ها