کد خبر : 1811835 | 02 اسفند 1400 ساعت 15:19 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاجدار: به حاشیه‌سازان جایگاه بدهید همه‌چیز حل می‌شود!

مربی شهرخودرو می‌گوید حاشیه‌سازان دنبال این هستند در این مجموعه حضور داشته باشند و اگر جایگاهی در این تیم داشتند تمام حواشی و مشکلات حل می‌شد!

تاجدار: به حاشیه‌سازان جایگاه بدهید همه‌چیز حل می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، سلمان تاجدار مربی شهرخودرو در مورد اولین پیروزی شهرخودرو پس از هجده هفته گفت: با توجه به بردی که در بازی قبل کسب کردیم شرایط تیم از لحاظ روانی و تاکتیکی بهتر شده است. مطمئنا این یک روزنه امید برای تیم ماست تا سعی، تلاش و همدلی‌اش را بیش‌تر کند و بتواند سه امتیاز بعدی را در بازی با هوادار بگیرد. بازی‌های دور دوم همگی سخت هستند، چون تیم‌ها شکل اصلی خودشان را پیدا کردند، بازیکنان جدید گرفتند و یک دست‌تر شده‌اند، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و کار را برای گرفتن امتیازات بعدی سخت می‌کند؛ اما تیم ما هم خداراشکر یک دست‌تر و یک دل‌تر شده  و بازی بسیار خوبی را مقابل هوادار در روز چهارشنبه خواهید دید.

او در خصوص حواشی پیرامون شهرخودرو گفت: هر شخص و مجموعه‌ای در فوتبال یک سری موافق و یک سری مخالف دارد. موافقان از نتایج تیم اگر خوب باشد خوشحال و اگر بد باشد ناراحت می‌شوند و انتقاد هم می‌کنند اما کسانی که حواشی درست می‌کنند با خود تیم مشکل دارند و ارتباطی با شخص مالکیت ندارد. آن‌ها دنبال این هستند که در مجموعه حضور داشته باشند؛ اگر باشند که همه چیز خوب است و اگر نباشند به هر دلیلی بد است! ما اصلا به این مسائل کاری نداریم و به عنوان مربی کل مجموعه کادر فنی در خدمت تیم شهر خودرو هستیم که مربوط به استان خراسان است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سهمیه را نگه داریم و هیچ توجه‌ای به حواشی نداریم. تلاش‌مان این است که از نظر روحی، روانی و تاکتیکی تیم را قوی‌تر کنیم تا امتیازات را بگیریم و در انتهای فصل سهمیه تیم در استان خراسان حفظ شود تا ما جلوی هواداران اصلی و فوتبال دوست استان خراسان رو سفید باشیم.

تاجدار در مورد کار کردن با سید عباسی بیان کرد: باعث افتخار و خوشحالی من است که همکار و دستیار دوست عزیزم و همبازی سابق‌ام هستم. بسیار مربی فهیم و باحوصله‌ای هستند و در سطح بالای فوتبال ایران بازی کرده است. من این مسئله را برای خودم خوب می‌دانم و از این بابت خوشحال هستم.

او در خصوص جدایی از نود ارومیه اظهار داشت: من به دلیل مشکلات مالی از تیم نود ارومیه جدا شدم. مدیر عامل نود ارومیه به قول‌هایی که داده بود عمل نکرد و من سه روز قبل از بازی با استقلال استعفا دادم. خیلی از افراد این کار را انجام نمی‌دهند چون در آن بازی هر کسی لب خط باشد به چشم می‌آید و مطرح می‌شود. در آن بازی مدیرعامل مطرح شد اما برای من این مسائل مهم نیست. من کارم را به عنوان مربی انجام می‌دهم و هر بازی برای من یک بازی نود دقیقه‌ای است. حال اگر بازی با استقلال و یا عقاب تهران باشد فرقی ندارد. مسائل بین من و نود ارومیه تمام شده است. قبلا مربی نود ارومیه بودم اما الان طرفدار این تیم هستم. مدیر عامل این تیم باید یک سری تغییرات در خودش ایجاد کند تا بتواند موفق شود.

او در مورد بازیکنان جدید شهر خودرو مثل حسین زاده، رابط، کرملاچعب بیان کرد: این جوانان با انگیزه و با انرژی هستند و مطمئنا می‌توانند به تیم کمک کنند. این بازیکنان دست ما را روی نیمکت باز گذاشتند چون قبلا زمانی که می‌خواستیم تعویض کنیم روی نیکمت بازیکنی نداشتیم ولی الان با اضافه شدن این بازیکنان سعی کردیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و سه یا چهار بازیکن از این بچه‌ها را بیاوریم تا بتوانند کمک حال ما باشند. خداراشکر بچه‌های با انگیزه و بسیار خوبی هستند. مطمئنا پیشرفت خواهند کرد و اگر در مسائل تاکتیکی تیم جا بیفتند می توانند بیش‌تر کمک کنند.

دیدگاه‌ها