کد خبر : 1811840 | 02 اسفند 1400 ساعت 16:37 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویستاتوربین ۳ خوشه طلایی ساوه ۲

لیگ یک/ برد بزرگ ویستاتوربین در استارت نیم فصل

ویستاتوربین بعد از مدت‌ها موفق شد به نتیجه دلخواه خود دست یابد و یک پیروزی ارزشمند را جشن گرفت.

لیگ یک/ برد بزرگ ویستاتوربین در استارت نیم فصل

به گزارش “ورزش سه”، ویستاتوربین که نیم فصل را با دستیابی به تنها ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم به پایان رسانده بود، در شرایطی مقابل تیم ششم جدول قرار گرفته که در همان نیمه اول و دقایق ابتدایی با دو گل از حریف پیش افتاد.

حسین ابرقویی هافبک شوتزن این تیم موفق شد در دقیقه ۴ این بازی گل اول را به نام خود با شوتی غیرقابل مهار ثبت کند. در ادامه نیز این مرتضی نگهداری بود که با ضربه پای راست خود نتیجه را ۲ - ۰ کرد.

خوشه طلایی که کاملا غافلگیر شده بود دست به تعویض‌هایی برای تغییر نتیجه زد و خیلی زود به خواسته خود نزدیک شد. ابتدا این پیمان ‌پورصادقی بود که اولین گل تیمش را ثبت کرد و در ادامه قبل از سوت پایان نیمه اول، سجاد اژدر از روی نقطه پنالتی بازی را با تساوی کشاند.

ویستاتوربین که نیمه دوم را برای بازپس گیری برد خود پا به زمین گذاشته بود، با افزایش مهاجمان خود به دنبال گل برتری بود اما خوشه طلایی روی دو موقعیت ضدحمله به شدت دروازه این تیم را تهدید کردند که یک بار محمدرضا حمدی‌نژاد توپ را از روی خط برگشت داد.

در دقیقه ۹۰ اما سرنوشت بازی به طور کامل تغییر کرد و در شرایطی که ویستایی‌ها در محوطه جریمه معتقد به هند پنالتی حریف بودند، در ادامه حسین ابرقویی با ضربه روی پا و غیرقابل مهار خود دومین گل خود و گل برتری تیمش را ثبت کرد.

حتی 6دقیقه وقت اضافه هم اینبار نتوانست مانع از روحیه جنگجویی ویستاتوربین برای استارت نیم فصل دوم برای برد شود و در نهایت آنها در خانه به چهارمین برد فصل خود دست یافتند تا به جایگاه خود در جدول سر و سامان بخشند و امیدوار به آینده باشد.

دیدگاه‌ها