کد خبر : 1811846 | 02 اسفند 1400 ساعت 16:38 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

مس کرمان ۲- شمس‌آذر صفر؛

لیگ یک/ فرار مس به رتبه دوم با ۲ گل

شاگردان حسین‌خانی موفق به کسب پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

لیگ یک/ فرار مس به رتبه دوم با ۲ گل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هجدهم و آغازین دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس کرمان و شمس‌آذر قزوین که شرایط متفاوتی در جدول دارند و برای قهرمانی و بقا می‌جنگند، با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه مقابل هم قرار گرفتند.

مس کرمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۳ صاحب موقعیت شد، اما شوت میلاد صارمی را دروازه‌بان شمس‌آذر دراختیار گرفت و ثانیه‌هایی بعد هم این گلر توپ حسین دوست‌دار را دفع کرد، اما دو دقیقه پس از آن قزوینی‌ها یک موقعیت خطرناک به وجود آوردند که آرمان شهدادنژاد مانع از رفتن توپ به دروازه شد.

شمس‌آذر که نمایش متفاوتی از تیم نیم‌فصل اول داشت، در دقیقه ۲۴ نزدیک بود به گل برسد که توپ با اختلاف کم از  کنار دروازه رد شد ولی در دقیقه ۳۰ مسی‌ها در زدن گل ناکام بودند و توپ بازیکنان این تیم از روی خط برگشت داده شد.

هر یک از دو تیم تا پایان نیمه اول یکبار دیگر دروازه هم را تهدید کردند، اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و شاگردان حسین‌خانی در این مسابقه خانگی با تساوی بدون گل مقابل شمس‌آذر به رختکن رفتند.

مس کرمان که نیمه دوم را با دو تغییر در ترکیب خود آغاز کرده بود، در دقیقه ۵۴ با شوت پای چپ پشت محوطه و تماشایی امین کاظمیان، بازیکن تعویضی خود موفق شد دروازه شمس‌آذر قزوین را باز کند و با یک گل پیش بیفتد.

میلاد خدایی، مدافع مس کرمان در دقیقه ۶۰ با شوت محکم تیرک دروازه شمس‌آذر را به لرزه درآورد و دو دقیقه پس از آن هم امین جهان‌کهن دروازه این تیم را تهدید کرد ولی بازی همچنان با نتیجه یک بر صفر به جریان افتاد.

مسی‌ها که فشار حملات‌شان را روی دروازه شمس‌آذر بیشتر کرده بودند، در دقیقه ۶۸ روی ارسال مهرداد آوخ از جناح چپ و ضربه سامان تورانیان دومین گل را به ثمر رساندند تا برتری خود را تقریبا قطعی کرده باشند.

شمس‌آذر یک موقعیت جدی در دقیقه ۸۵ داشت که شهدادنژاد آن را دفع کرد و در وقت‌های تلف شده نیز عباس عسکری، بازیکن قزوینی‌ها کارت قرمز گرفت تا امیدهای این تیم از دست برود.

مس کرمان در نهایت موفق شد این مسابقه خانگی را با پیروزی ۲ بر یک مقابل شمس‌آذر به پایان برساند تا ۳۶ امتیازی شود و با توجه به شکست غیر منتظره خیبر خرم‌آباد مقابل شهرداری آستارا در دیدار همزمان، به رتبه دوم جدول لیگ یک صعود کند و پشت سر ملوان ۴۰ امتیازی قرار بگیرد. قزوینی‌ها نیز با این باخت ۱۶ امتیازی ماندند و به رده شانزدهم سقوط کردند.

 

1693349

 

دیدگاه‌ها