کد خبر : 1811871 | 02 اسفند 1400 ساعت 19:20 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

مصدوم جدید روی دست بایرن و ناگلزمان (عکس)

اردوی بایرن مونیخ یک مصدوم جدید دارد و کورنتین تولیسو حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

مصدوم جدید روی دست بایرن و ناگلزمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ دیشب و در جریان دیدار این تیم مقابل گروتر فورت دچار مصدومیت شده و نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد بایرن انتظار دارد کورنتین تولیسو حدود یک ماه از میادین دور باشد. یولیان ناگلزمان امیدوار است که تولیسو درست مانند بازیکنانی چون مانوئل نویر، آلفونسسو دیویس و لئون گورتزکا، در اوایل آوریل و برای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌طور کامل آماده باشد.
کورنتین تولیسو امیدوار بود در ماه مارچ و پس از بازی‌های قابل قبول اخیر در لباس بایرن مونیخ دوباره به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شود. اما به نظر می‌رسد این بازیکن حدود سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود و احتمالا امکان رخ دادن چنین اتفاقی وجود ندارد.
همچنین به نظر می‌رسد کورنتین تولیسو احتمالا در تابستان باشگاه بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. خود این بازیکن بی میل به ماندن در بایرن نیست، اما حتی عملکرد او بازی‌های اخیر او نظر روسای باشگاه را تغییر نداده و تقریبا می‌تواند جدایی او را قطعی دانست. باشگاه بایرن مونیخ اعتقاد دارد که تولیسو خیلی مستعد آسیب‌دیدگی بوده و نمی‌تواند پتانسیل کامل خود را در این تیم نشان دهد.
 

1693386

 

1693387

دیدگاه‌ها