کد خبر : 1811923 | 03 اسفند 1400 ساعت 11:21 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

دومین بازگشت سایپا با امید روانخواه (عکس)

نارنجی‌پوشان تهرانی روز گذشته موفق شدند در یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل به برتری دست پیدا کنند.

دومین بازگشت سایپا با امید روانخواه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش و پیش از آغاز تعطیلات زمستانی سایپا در دیداری تماشایی در خانه مقابل رایکا به برتری 3 بر 2 دست یافت. نارنجی‌پوشان تهرانی در این مسابقه که در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار می‌شد، ابتدا با دو گل عقب افتادند ولی در ادامه توانستند با دو گل از علی خدایی و تک گل ایمان غلامی به بازی بازگردند و سه امتیاز این مسابقه را از آن خودشان کنند.

 

1693481


روز گذشته نیز در اهواز و در استادیوم شهرک نفت این شهر اتفاق مشابهی برای شاگردان امید روانخواه رقم خورد و در شرایطی که آبی پوشان اهوازی با تک گل علی کیانی‌فر جلو افتاده بودند، ضربه حسین مالکی ستاره جنوبی سایپایی‌ها که به هیچ وجه در استادیوم نفت اهواز غریبه نبود، حساب کار را در دقیقه 45 به تساوی کشاند تا سایپایی‌ها با انگیزه مضاعفی به رختکن بروند و در نیمه دوم با ارائه یک بازی حساب شده توانستند گل دوم را توسط ایمان غلامی به ثمر برسانند و سه امتیاز حساس و تعیین کننده را از اهواز به خانه ببرند.

 

1693482


سایپا که امتیازات زیادی را در هفته‌های ابتدایی از دست داد، حالا پس از چند هفته با حضور امید روانخواه شرایط بهتری پیدا کرده و چندین بازیکن نیز مطابق تفکرات سرمربی نارنجی‌پوشان جذب تیم شده‌اند، تا این امیدواری وجود داشته باشد که این تیم می‌تواند رفته رفته خودش را به کورس قهرمانی اضافه کند.

دیدگاه‌ها