کد خبر : 1811928 | 03 اسفند 1400 ساعت 11:38 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

شروع بد سرمربی همیشگی آبی‌های اهواز

استقلال خوزستان به مدعیان نمی‌رسد

شکست بزرگ هفته نصیب استقلال خوزستان شد که با داعیه حضور در جمع مدعیان صعود قرار بود کار را با سرمربی جدید استارت بزند.

استقلال خوزستان به مدعیان نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که نیم فصل اول را با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در جایگاه پنجم به پایان رسانده بود، در تصمیمی عجیب با این مربی قطع همکاری کرد و داوود مهابادی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

مدیران استقلال خوزستان ادعا کردند نسبت به جایگاه و امتیازات کسب شده ناراضی هستند و انتظار این را داشتند که با امتیازات بیشتر نیم فصل را به پایان برسانند.

داوود مهابادی که نیم فصل اول را در خوشه طلایی پشت سر گذاشته بود، بعنوان سرمربی روی نیمکت استقلال خوزستان حاضر و جانشین سهراب بختیاری‌زاده شد. با این حال بازی ابتدایی نیم فصل برابر سایپا برخلاف آن چیزی که تصور می‌کردند برای قهرمان اسبق لیگ برتر پیش رفت و آنها در خانه برابر شاگردان روانخواه شکست خوردند تا بهترین فرصت نزدیک شدن به مدعیان را با توجه به ناکامی ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد در این هفته از دست بدهند. اتفاق و فرصتی که شاید در طول فصل کمتر برای آنها شکل گیرد و آبی‌پوشان در جدال برابر نارنجی‌های تهرانی آن را از دست دادند.

با توجه به انتظاراتی که مدیران استقلال خوزستان از این تیم دارند و در نهایت منجر به پایان همکاری با سهراب بختیاری‌زاده شده بود، به نظر می‌رسد کار برای مهابادی طی ١۶ هفته باقیمانده از فصل سخت‌تر از همیشه باشد و باید دید این مربی باتجربه چه شرایطی را در ادامه دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها