کد خبر : 1811938 | 03 اسفند 1400 ساعت 12:10 | 29.3K بازدید | 6 دیدگاه

ملوانِ 1400، نه می‌بازد و نه صدر را واگذار می‌کند؛

اسم این تیم را با مداد، لیگ برتری بنویسید! (عکس)

قوی سپید انزلی در رویای بازگشت به لیگ برتر و با روندی فوق‌العاده در این فصل لیگ یک، فاصله چندانی تا تحقق رویای خود ندارد.

اسم این تیم را با مداد، لیگ برتری بنویسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته در شرایطی پرونده هفته هجدهم لیگ یک بسته شد که بازهم در صدر جدول، شاهد تغییر نام تیم صدرنشین نبودیم و برای سیزدهمین‌بار در این فصل، ملوان هفته را با صدرنشینی به پایان برد، آن‌هم در روزی که شاگردان زارع نتوانستند 3 امتیاز را از سیرجان با خود به انزلی ببرند اما نمایش درخشان ملوانی‌ها در نیم‌فصل نخست باعث بقای آن‌ها در صدر جدول شد.

جالب آن‌که فاصله 4 امتیازی تا تیم دوم جدول باعث شد تا از هم‌اکنون صدرنشین هفته نوزدهم لیگ یک هم مشخص باشد و شاگردان مازیار زارع در سودای صعودی زودهنگام به لیگ برتر هستند؛ آن‌ها روز گذشته با گلزنی آرمین انبساطی در آستانه کسب 3 امتیاز شیرین بیرون از خانه بودند اما دقیقه 90 معادلات برهم خورد و دروازه این تیم باز شد تا با تساوی و تقسیم امتیازات ملوان از میدان خارج شود.

 

1693492

 

قوی سپید انزلی در این فصل لیگ یک و در طول 18 مسابقه، توانسته رکورد 2.2 امتیاز از هر بازی را به ثبت برساند؛ در سالیان گذشته تمامی تیم‌هایی که توانسته‌اند به لیگ برتر برسند، با میانگین کمتر از 2 امتیاز از هر بازی صعود کرده‌اند و در واقع اگر شاگردان مازیار زارع موفق به حفظ رکورد امتیازگیری خود شوند، باید منتظر یک صعود زودهنگام در این فصل از رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر بود.

نکته جالب‌توجه دیگر در این بین، شکست‌ناپذیری ملوان است؛ آن‌ها در 18 بازی این فصل لیگ نباخته‌اند و آخرین باخت ملوان به هفته پایانی لیگ یک فصل گذشته باز می‌گردد که ملوانی‌ها با شکست مقابل بادران تهران از زمین مسابقه خارج شدند.

 

1693493

 

ملوان در هفته نوزدهم لیگ یک که شنبه هفته آینده (7 اسفند) دنبال می‌شود، در خانه پذیرای شهرداری همدان است و شاگردان زارع امیدوارند که بتوانند با حفظ روند شکست‌ناپذیری روند امتیازگیری بالای 2 امتیاز از هر بازی را حفظ کنند و به رکورد ویژه خود در این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران ادامه دهند.

دیدگاه‌ها