کد خبر : 1811947 | 03 اسفند 1400 ساعت 12:40 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

از بی اعتمادی تا ثبات

سیدعباسی در مسیر عنایتی به او رسید

رضا عنایتی حالا یک مربی قابل اعتنا در فوتبال ایران است ، او از سختی کار در تیم بحران زده سیاه‌جامگان به ثبات امروز رسیده است؛همان مسیری که سیدعباسی هم می‌خواهد در آن قدم بردارد.

سیدعباسی در مسیر عنایتی به او رسید

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود، جایی که شهر خودرو خراسان در رویای دومین پیروزی متوالی خود در لیگ بیست و یکم پا به میدان مسابقه می‌گذارد و در مقابل هوادار بعد از کسب امتیاز ارزشمند خانگی مقابل سپاهان، برای ادامه روند صعودی خود در جدول و فاصله گرفتن از جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ در مشهد تلاش می‌کند.

بازگشت رضا عنایتی به مشهد از نکات جالب‌توجه مسابقه فردا است؛ جایی که او در آنجا متولد و به فوتبال ایران معرفی شده و البته سابقه سرمربیگری هم برای مدت کوتاهی در مشهد دارد. او حالا در بازگشت به مشهد، باید در مقابل همبازی سابقش در استقلال تیمش را هدایت کند.

سیدعباسی که با کسب اولین پیروزی در هفته گذشته حالا تیمش با شرایط بهتری فوتبال بازی می‌کند، در دوران بازیگری به عنوان یک استقلالی می‌شد؛ او در سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از نفت به تیم امیر قلعه‌نویی آمد و همراه با رضا عنایتی در ترکیب استقلال به میدان رفت.

این دو بازیکن هر دو سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارند و فردا پیش از مسابقه، در ورزشگاهی یکدیگر را در آغوش خواهند گرفت که عنایتی اولین گام‌های مربیگری را در آنجا برداشته، زمانی‌که به عنوان سرمربی هدایت سیاه‌جامگانِ بحران‌زده را برعهده داشت و در همان‌جا نشان داد که مایه‌هایی از مربیگری را دارد. این همان راهی است که سیدعباسی هم می‌خواهد دنبالش برود تا در فوتبال ایران به عنوان یک سرمربی شناخته شود.

حالا این دو همبازی سابق فردا در کسوت سرمربیان لیگ برتری باید تیم‌هایشان را در دوئلی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم بفرستند و باید دید در نهایت این مسابقه، کدام یکی از این دو می‌توانند با پیروزی و دست پر از میدان خارج شوند.

دیدگاه‌ها