کد خبر : 1812028 | 03 اسفند 1400 ساعت 19:27 | 42.5K بازدید | 19 دیدگاه

سمیعی: منتظر اعلام پاسخ درخواست قانونی‌مان هستیم

استقلال همچنان امیدوار به حل مشکل سربازان

باشگاه استقلال همچنان امیدوار است مجوز حضور دو بازیکن سرباز مقابل فجرسپاسی صادر شود.

استقلال همچنان امیدوار به حل مشکل سربازان

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سازمان نظام وظیفه به‌طور رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرده سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز هستند و باید خود را به این سازمان معرفی کنند اما مسئولان تیم آبی‌پوش همچنان امیدوارند تا مشکل دو بازیکن‌شان حل شود.

امروز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری خود به‌طور رسمی اعلام کرد که نمی‌تواند از مرادمند و یزدانی در بازی با فجرسپاسی استفاده کند. با این حال مدیران باشگاه استقلال پیگیر هستند تا شاید قبل از مسابقه مجوز بازی این دو بازیکن را بگیرند.

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «باشگاه بزرگ استقلال از ماه‌های گذشته از طریق و روش‌های تعبیه شده در قانون به دنبال تعویق اعزام به‌ خدمت دو مدافع تیم خود بوده است. باشگاه استقلال پس از تایید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درخواست خود را در چارچوب قانون به مراجع ذی‌صلاح ارسال کرد که با توجه به حمایت همیشگی ستاد کل نیروهای مسلح از ورزشکاران و باشگاه‌های فوتبال و تبعیت همیشگی استقلال از قانون که کارنامه پاک آن در زمینه مدارک مربوط به خدمت سربازی خود اثبات کننده این موضوع است، هم اکنون منتظر اعلام نتیجه و پاسخ درخواست‌های قانونی خود هستیم. »

وی افزود: «بدیهی است که باشگاه استقلال همواره در این مسیر قدردان ستاد کل نیروهای مسلح است. انشاالله منتظریم تا با نظر مثبت مقامات مسئول این دو بازیکن بتوانند در ترکیب استقلال در بازی فردا حضور داشته باشند.»

با وجود امیدواری‌های باشگاه استقلال، اما بعید است نظام وظیفه تا فردا اقدام مثبتی در این‌باره انجام بدهد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون یزدانی و مرادمند رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها