کد خبر : 1812077 | 03 اسفند 1400 ساعت 23:41 | 47.8K بازدید | 10 دیدگاه

رونالدو: امباپه من را یادم خودم می‌اندازد

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل صحبت‌های جالبی را در مورد کیلیان امباپه مطرح کرد

رونالدو: امباپه من را یادم خودم می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین رسانه‌های فرانسه، این هفته مستند «Transversal» را به‌نمایش گذاشت که درباره افسانه رونالدو صحبت می‌کند و دوران فوق‌العاده‌ای که این بازیکن برزیلی در پی‌اس‌وی، اینتر یا رئال مادرید داشت را مرور می‌کند.

کیلیان امباپه بازیکنی بود که از زمان حضور در سطح اول فوتبال اروپا با رونالدو نازاریو مقایسه شده است و این اسطوره فوتبال برزیل در بخشی از این مستند خود درباره این مسئله صحبت کرده است. رونالدو در این رابطه می‌گوید: "امباپه ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد... تکنیک، سرعت و حس گلزنی‌اش. اگر بخواهیم خودمان را با هم مقایسه کنیم باید بگویم بله، فکر می‌کنم بازی او مرا به یاد خودم می‌اندازد. او در تلفیق تکنیک و سرعت در فضاهای کوچک فوق العاده است."

 

1693663

 

گفتنی است کیلیان امباپه هیچ‌گاه انکار نکرده که کریستیانو رونالدو الگوی فوتبالی‌اش محسوب می‌شود. با این حال، بازیکنی که او از نظر خصوصیات و چه از نظر زبان بدن بیشتر به او شباهت دارد، رونالدو نازاریو است. با این وجود امباپه از فوق ستاره پرتغالی منچستر‌یونایتد ذهنیت برنده را یاد گرفته که این مسئله در عملکرد او کاملا مشخص است. امباپه نیز دقیقا مانند کریس رونالدو در هر زمینه‌ای تمایل زیادی به پیشرفت نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها