کد خبر : 1812147 | 04 اسفند 1400 ساعت 14:19 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

با 5 تغییر نسبت به بازی قبل؛

تغییرات غیرمنتظره محرم در ترکیب سپاهان

محرم نویدکیا در مصاف با ذوب‌آهن بیش از هر زمان دیگری در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرده است.

تغییرات غیرمنتظره محرم در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، این تغییرات که دامنه‎‌اش سه خط دفاعی، میانی و هجومی طلایی پوشان اصفهانی را در برمی‌گیرد، سبب خواهد شد تا در هفتادمین دربی اصفهان شاهد ترکیب کاملا متفاوتی نسبت به بازی های گذشته سپاهان باشیم.
نویدکیا در خط دروازه مطابق انتظار تغییری ایجاد نکرده است، اما در خط دفاعی محمد نژادمهدی از ترکیب بیرون گذاشته شده تا بار دیگر فرصت به زوج گولسیانی و پورقاز در دفاع میانی برسد. در کنار این دو بازیکن نیز امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان دو مدافع چپ و راست بازی خواهند کرد.
در ادامه این تغییرات، در خط میانی شاهد تصمیمات غریبی هستیم و با بیرون رفتن مسعود ریگی و سروش رفیعی، فرصت به محمد کریمی، جلال علی محمدی و فرشاد احمدزاده رسیده است و این یعنی بار دیگر احمدزاده به پست هافبک بازگشته است.
درنهایت در خط هجومی نیز شاهد دو تغییر نسبت به بازی قبلی هستیم؛ جایی که سجاد شهباززاده و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست و چپ بازی می‌کردند ولی سجاد از ترکیب بیرون رفته و رضا میرزایی در کنار محمدرضا حسینی دو وینگر تیم خواهند بود. در راس خط هجومی نیز شاهد حضور دوباره شهریار مغانلو هستیم که به شهباززاده ترجیح داده شده است.


ترکیب سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن: 
رشید مظاهری – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعلی‌فر، محمد کریمی، جلال علی محمدی، فرشاد احمدزاده، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان از ساعت 15 با سوت سیدعلی در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها